GALE E GALA COAS LETRAS GALEGAS

Gale e Gala presentan as tres actividades centrais do terceiro trimestre en relación coa dinamización do  Galego: Xogos Florais, Letras Galegas e Revista Xeada. O alumnado de sexto, aproveita esta ocasión, para despedirse dos compañeiros e compañeiras do colexio.

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega, felicita aos nenos e ás nenas de Sexto de Primaria polo seu labor no equipo de Gale e Gala, do que todo o grupo formou parte. Bo traballo!!

Premer na imaxe para ver a información tan interesante que nos trae este grupiño.

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

A partires do 30 de abril e ata o 13 de setembro de 2024 estará aberto o prazo de presentación de solicitudes das Becas e Axudas para Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo correspondentes ao curso 2024- 2025.

Podedes consultar o anuncio no seguinte enlace: AXUDAS NEAE CURSO 24-25

8 DE MARZO

DÍA DA MULLER

8 DE MARZO

Preme na imaxe para ver o video coas actividades do alumnado.

ADMISIÓN ALUMNADO 24-25

Rematado xa o proceso ordinario de admisión, comunicamos ás familias que TODAS as solicitudes presentadas neste prazo FORON ADMITIDAS no noso centro.

Asi como nos sexa posible xerar as listaxes provisionais volo comunicaremos e serán publicadas UNICAMENTE no taboleiro interior do centro, atendendo á lei de protección de datos. Tamén poderedes consultalas través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

O prazo para a FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA, será do 20 ao 30 de xuño, para o cal teredes toda a documentación precisa na nosa web.

Para calquera outra aclaración ou dúbida podedes contactar co centro vía telefónica ou por correo electrónico.

A VIDA EN VERSO - ROSALÍA E POESÍA

Con motivo do Día de Rosalía, o 23 de febreiro e do Día da Poesía, o 21 de marzo, no colexio realizamos diversas actividades relacionadas cos versos ao longo destes dous meses.

Rosalía e poesía van sempre da man.

Premer na imaxe para poder ver un resumo das actividades realizadas.

OS CHOQUEIROS DE A CORUÑA

O alumnado de Sexto realizou unha presentación para todo o alumnado de Primaria, sobre Os Choqueiros de A Coruña, do barrio de Monte Alto. Ao remate da presentación, leron uns Apropósitos, unhas coplas satíricas adaptadas á nosa realidade do colexio.

Premer na imaxe para ver esta presentación.

ESCOLA DE NAIS E PAIS

CHARLA CANCELADA

O vindeiro mércores 6 de marzo ás 17:00 horas terá lugar a segunda sesión da escola de nais e pais: A EDUCACIÓN SEXUAL DENDE A CASA.

ENTROIDO 2024

Un ano máis celebramos o Entroido no Mestre Valverde Mayo e grazas á colaboración e participación de tod@s, foi espectacular!!

Con Xan Pereiro, O CHOQUEIRO como protagonista, achegámonos ao Entroido tradicional do barrio de Monte Alto, de A Coruña. O alumnado de 6º foi o encargado de dar a coñecer o máis característico destes personaxes entroideiros: OS CHOQUEIROS

Nesta ocasión,  a temática escollida para os disfraces e as comparsas foi A PUBLICIDADE, proxecto da Biblioteca do colexio para este curso, o que converteu ao Entroido 2024 nun  ENTROIDO DE ANUNCIO!!

Desfrutamos da compañía dunha representación das mulleres usuarias do Centro das Escravas da Virxe Dolorosa. Encántanos poder contar coa vosa presenza!!

Agradecemos a todos e a todas a vosa participación e colaboración, sen ela nada sería igual!!

Agora convidámosvos a desfrutar do Entroido no Mestre Valverde Mayo premendo na imaxe!!

VIVA O ENTROIDO!!