Iniciar sesión: Acceso

ARRANCAMOS CO SEGUNDO TRIMESTRE!!

BOAS DE NOVO, FAMILIAS!

NESTA NOVA ENTRADA DO BLOGUE, VEREDES COMO FOI A VOLTA DAS VACACIÓNS DE NADAL.

AS NENAS DE NENOS CHEGARON Á AULA O DÍA LUNS 9 DE XANEIRO E, PARA A SÚA SORPRESA, HABÍA DOUS AGASALLOS!!Sorprendido POR SUPOSTO, O PRIMEIRO QUE FIXERON FOI POÑERSE MÁNS Á OBRA PARA ABRILOS.

TRATÁBASE DUNHAS CONSTRUCIÓN MAGNÉTICAS E UNHA BARALLA DE CARTAS DE ANIMAIS. ENCANTÁRONLLES!!Risa

AO LONGO DESA PRIMEIRA SEMANA, FIXEMOS ALGUNHA QUE OUTRA COUSIÑA, AÍNDA QUE NON VOS IMOS MENTIR... O QUE MÁIS FIXEMOS FOI FALAR, POÑERNOS AO DÍA, COMPARTIR EXPERIENCIAS, EMOCIÓNS, VIVENVIAS... VIÑERON CARGADIÑ@S DE NOVAS HISTORIAS QUE QUERÍAN COMPARTIR COAS COMPAÑEIRAS, COMPAÑEIROS E TAMÉN CONMIGO.

DESPOIS DE MOITO PARLOTEAR, COMEZAMOS A PREPARAR UNHA DECORACIÓN PARA RECIBIR, O SEGUINTE LUNS, AO ALUMNADO E PROFESORADO DO ERASMUS+, PROCEDENTE DE DIVERSOS PAÍSES COMO SUECIA, POLONIA E GALES. A NÓS TOCOUNOS FACER XABRÓNS E UNHAS GUIRNALDAS CON BANDEIRAS, POLO QUE ADICAMOS ALGUNHAS SESIÓNS A DARLLES COR. QUEDARON XENIAIS!!

OUTRA DAS ACTIVIDADES QUE REALIZAMOS ESA PRIMEIRA SEMANA FOI NUNHA DINÁMICA DE COHESIÓN DO GRUPO CHAMADA "A PELOTA". ESTA CONSISTE EN QUE, COLOCADAS/OS EN CÍRUCLO E DE PÉ, UNHA NENA OU NENO SOSTÉN UNHA PELOTA NAS MANS E DESCRIBE CON PALABRAS ALGO QUE LLE GUSTE MOITO (QUE FACER NO SEU TEMPO LIBRE, A SÚA COR FAVORITA, O SEU XOGUETE E/OU XOGO PREFERIDO, A COMIDA QUE MÁIS SABROSA LLE RESULTA...). A CONTINUACIÓN, DEBE PASARLLE A PELOTA A OUTRA/O COMPI PARA CONTINUAR COA DINÁMICA, E ASÍ SUCESIVAMENTE ATA QUE TODAS AS PERSOAS PARTICIPEN. ISTO SERVIUNOS PARA CONTINUAR PROFUNDIZANDO NO COÑECEMENTO MUTUO, DARNOS CONTA DAS COUSAS QUE TEMOS EN COMÚN, GUSTOS, PREFERENCIAS DAS/OS DEMAIS... CONTINUAREMOS REALIZANDO ESTE TIPO DE ACTIVIDADES PARA SEGUIR FORXANDO O GRAN EQUIPO QUE, POUCO A POUCO, ESTAMOS CONSTRUINDO.Sorriso

UNHA VEZ REMATADA ESA PRIMEIRA SEMANA DE VOLTA DAS VACACIÓNS DE NADAL, DEMOS COMEZO A OUTRA CON NOVAS PROPOSTAS, RETOS E OPORTUNIDADES DE APRENDIZAXE. A CONTINUACIÓN DÉIXOVOS ALGUNHAS FOTIÑOS PARA QUE VEXADES O QUE OCORREU NA AULA ESTES DÍAS.

UNHA EXPERIENCIA QUE LLES ENCANTOU FOI A PROPOSTA QUE SE ATOPARON NA MESA SENSORIAL. HABÍA "NEVE", FEITA CON BICARBONATO E AUGA, XUNTO CON DIVERSOS MOLDES PARA TOCAR, XOGAR, CREAR, VIVENCIAR, COMPARTIR...

ADEMAIS, E COMO SABEN QUE A CLASE DEBE QUEDAR RECOLLIDA PARA PODER XOGAR O PRÓXIMO DÍA, HOUBO QUE RECOLLER A NEVE QUE CAERA AO CHAN PARA O QUE FIXERON USO DO RECOLLEDOR E ESCOBA QUE TEMOS NA AULA. COOPERACIÓN, RESPONSABILIDADE E AUTONOMÍA A TOPE!!!

COMEZAMOS A TRABALLAR COA TEMÁTICA DO INVERNO, POLO QUE NO RECANTO DE LETRAS, PARA ESTA OCASIÓN, CONTABAN COA SEGUINTE PROPOSTA: DEBÍAN SELECCIONAR 2-3 PALABRAS DE INVERNO E COMPOÑELAS EMPREGANDO AS LETRAS MÓBILES. PARA ISTO E TENDO EN CONTA OS DISTINTOS RITMOS, EU ESTABA PRESENTA PARA GUIAR O PROCESO OU SÓ PARA OBSERVALO. ADEMAIS, TRABALLAMOS TAMÉN A CONCIENCIA FONOLÓXICA A NIVEL DE SÍLABA DANDO TANTAS PALMADAS COMO SÍLABRAS TIÑA A PALABRA.

O XOGO NOS RECANTOS DA AULA CONTINÚA CADA VEZ DE XEITO MÁIS COLABORATIVO, COMPARTINDO CHARLAS Á VEZ QUE CONSTRÚEN. É UNHA MARABILLA ESCOITALAS/OS FALAR E VER COMO CHEGAN A ACORDOS.

OUTRA PROPOSTA RELACIONADA CO INVERNO FOI IDENTIFICAR EN DIERENTES IMAXES AS CORES PROTAGONISTAS EMPREGANDO, PARA ISO, A CAIXA DE CORES.

REALIZAMOS UNHA ACTIVIDADE DE LÓXICA-MATEMÁTICA EN GRAN GRUPO EMPREGANDO OS BLOQUES LÓXICOS E A CAIXA DOS ATRIBUTOS. SENTADOS EN SEMICÍRUCLO E POÑENDO Á SÚA DISPOSICIÓN UNHA CAIXA COS  BLOQUES, EU DÁBALLES AS INSTRUCCIÓNS DO BLOQUE QUE DEBÍAN COLLER. POR EXEMPLO, E TAL E COMO VEDES NA FOTO, DEBÍAN COLLER UN CÍRCULO AMARELO, PEQUENO E QUE NON FOSE DE COR AMARELA.  TODAS/OS PARTICIPARON E FOI UNHA PROPOSTA NA QUE LLE DEMOS MOITAS VOLTAS Á CABECIÑA, RAZOAMOS, PROPUXEMOS ALTERNATIVAS E NOS AXUDAMOS.

 

COMO XA SABEREDES, UNHA DAS RUTINAS QUE REALIZA A PERSOA ENCARGADA DO DÍA CONSISTE EN DEBUXAR O SEU CORPO. A CONTA DISTO, FAI UNHAS SEMANAS, XURDIU NA CLASE O INTERSE POLOS ÓSOS DO CORPO HUMANO POLO QUE, Á VOLTA DAS VACACIÓNS, RETOMAMOS ESTE TEMA. ESTIVEMOS DOUS DÍAS INVERTINDO UNHA PARTE DA MAÑÁ A FALAR, OBSERVAR, CUESTIONARNOS E SOLVENTAR DÚBIDAS ACERCA DESTA TEMÁTICA. PARA ISTO, FIXEMOS VARIAS COUSAS. TRAS VERBALIZAR OS COÑECEMENTOS PREVIOS DOS QUE DISPOÑEN AS NENAS E NENOS DA AULA, VISUALIZAMOS ESTAS "FOTOS DE ÓSOS" QUE DESCUBRIMOS QUE SE CHAMAN "RADIOGRAFÍAS". VIMOS COMO É A NOSA MAN, OS DEDOS...

A COLUMNA, A CADEIRA...

ADEMAIS, E GRAZAS Á VOSA COLABORACIÓN, PROFUNDIZAMOS UN POUCO MÁIS NO TEMA VISUALIZANDO E LENDO DOUS LIBROS QUE TROUXERON Á AULA DOUS NENOS. 

POR ÚLTIMO, FIXEMOS MAXIA!!!!Guay PUXÉRONSE A CAMISETA "MAGIC T-SHIRT", TOMAMOS PRESTADA UNHA TABLET DA BIBLIOTECA, EMPREGAMOS A APP "BODY PLANET" MENTRES ESCANEAMOS A CAMISETA E.... VIMOS COMO É O NOSO CORPO POR DENTRO!! AS SÚAS CARAS FORON INDESCRIPTIBLES. ADEMAIS, IDENTIFICARON PERFECTAMENTE ÓRGANOS E ÓSOS QUE VIRAMOS ANTERIORMENTE NOS CONTOS COMA OS PULMÓNS, O CORAZÓN, OS INTESTINOS DELGADO E GROSO, AS COSTELAS...

ESTAS PEQUENAS E PEQUENOS NON DEIXAN DE APRENDER!! AGORA XA SABEN PORQUÉ O CORAZÓN BOMBEA, DE QUE ESTÁ COMPOSTA A CACA E O PIS, PORQUÉ PRECISAMOS COMER, QUE SON AS VEAS E CAL É A SÚA FUNCIÓN... SEN DÚBIDA FOI UNHA EXPERIENCIA MOI ENRIQUECEDORA.

PARA REMATAR A SEMANA, COMEZAMOS UNHA ACTIVIDADE QUE NOS LEVARÁ ALGUNHA SESIÓN MÁIS. ESTA CONSISTIU EN CREAR UN IGLÚ EMPRGANDO UNHA PEZA DE LEGO E TÉMPERA AZUL. PRECISIÓN, COORDINACIÓN OLLO-MAN, CONCENTRACIÓN... CADA VEZ SON MÁIS AUTÓNOMAS/OS E EU SÍNTOME MOI ORGULLOSA DOS SEUS AVANCES.Risa

ATA A PRÓXIMA!!!