Curso actual

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 23/24

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES PARA ESTE CURSO 23/24

As actividades previstas para este curso son as seguintes (DE OUTUBRO A MAIO, A PARTIR DE 6 ANOS):

De 16:00 a 17:00

LUNS

VERNRES

CREATIVIDADE MUSICAL

PANDEIRETA/ BAILE

XIMNASIA ACROBÁTICA

BAILE URBANO

(DE 16:15 A 17:15)

SCRAP

DATA DE INSCRICIÓN: a partir do 13 de setembro.

NOTA: Estas actividades poderán sufrir modificacións.

INFORMACIÓN ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 22-23

ANPA FRIÓNS - CURSO 2022/2023

Dende a Asociación de Nais e Pais do colexio CEIP Frións (ANPA FRIÓNS), un ano mais querémosvos dar a benvida a este centro, tanto ás novas familias coma os que xa levamos un tempo formando parte desta familia educativa.

O obxectivo da Anpa segue sendo velar polos intereses do alumnado deste centro e colaborar coa organización de actividades de interese para todos, tanto polos actos culturais (actuacións, eventos nadal, …) como de concialiación (actividades extraescolares e plan madruga). Se queredes axudar a que esta labor sexa posible facédevos soci@s tan só por 15 €/curso de cota, e se queres proba a túa sorte coa lotería de nadal que temos á venda.

Podedes facer o ingreso da cota na conta da ANPA: ES82 2100 5970 9902 0004 9541 (indicando en concepto o nome e curso) ou en efectivo a calquera dos membros da directiva.

PREVISIÓN DE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES PARA ESTE CURSO

- TALLER DE PERCUSIÓN E/OU INICIACIÓN Á GAITA(mestre: Alberte Millán- 696006310): os luns de 16 a 17 horas ou de 17 a 18 h.

- PANDEIRETA/ BAILE (mestra Manola- 674711088): os martes de 16 a 17 horas.

- ARTES PLÁSTICAS (mestra Antía): os mércores de 16 a17 horas.

- XIMNASIA ACROBÁTICA (Juanra Yumi- 628042546): os venres de 16 a 17 horas.

DATA DE INSCRICIÓN: a partir do 13 de setembro.

NOTA: Estas actividades poderán sufrir modificacións.

RELACIÓN COLABORADORES ANPA FRIÓNS

Estas son as empresas nas que os soci@s da ANPA FRIÓNS poden mercar ontendo descontos, imprescindible presentar o carnet de soci@:

ALIA DEPORTES: 15% de desconto excepto rebaixas e promocións.

PODIUM SPORT: 10% de desconto excepto rebaixas e promocións.

DAGA SPORT: 10% de desconto excepto ofertas non acumulables.

MARILÓ FLORISTAS: 10% de desconto.

BRAMIX: Obsequio de un bono de 10€nos cumpreanos e 1,5€/hora de martes a xoves.

MILAR SAMPEDRO: 5% de desconto excepto xogos, videoconsolas, informática e móbil.

XOGUETERÍA OS NENOS:compras superiores a 25€ desconto dun 5%, e hasta 25€ desconto dun 10%, excepto promocións e período de nadal e verán.

ACADEMIA SAPIENS: 5% de desconto nas mensualidades e 5€ de desconto irmáns.

Si sabedes dalgún comercio que esté interesado en colaborar facédenolo saber. Moitas grazas.

Para poñerte en contacto con nós:https://www.facebook.com/anpa.frionsoufalando cos membros da directiva.

CONTACTO COA ANPA

CONTACTO COA ANPA FRIÓNS