Libros de texto 2016-2017

Libros de texo do curso 16/17

NOVOS LIBROS DE TEXTO PARA 1º e 2º DE ED. PRIMARIA

No arquivo adxunto poden consultarse  novos libros de texto para 1º e 2º de Ed. Primaria. Esta listaxe complementa á xa publicada.

LISTAXES FINAIS DO FONDO DE LIBROS DE TEXTO PARA 3º, 4º, 5º E 6º DE ED. PRIMARIA

Nos arquivos adxuntos pode consultarse a adxudicación definitiva do Fondo Solidario de Libros de Texto.

Deben consultarse os dous arquivos.

Os liros serán repartidos polos titores ao comezo do curso.

Resolución Definitiva e Adquisición Complementaria do Fondo Solidario de Libros de Texto para 3º,4º,5º e 6º Ed. Primaria

Publícamos nos arquivos adxuntos  a Resolución definitiva  e a Adquisición Complementaria dos libros do fondo solidario de libros de texto para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria.

Cando a un/unha alumno/a, que cumpra os requisitos de renda,  non lle aparezan adxudicados libros ou lle aparezcan menos libros dos que lle corresponden na Resolución definitiva, deberase comprobar o número de libros que se lle van prestar na listaxe de Adquisición Complementaria. Posteriormente, e a través desta páxina, comunicarémosvos cales van ser os libros en concreto, coa finalidade de que poidades encargar ou mercar os non adxudicados.

Todos os libros prestados serán repartidos polos titores dos alumnos/as en setembro.

LIBROS DE TEXTO 2015-2016

Nos arquivos adxuntos pode consultarse a relación de libros de texto para o curso 2015-2016 do noso centro.

Comunícase que a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso nos niveis de 3º e 5º de      Ed. Primaria non pode ser entregado por canto non se recibíu contestación por parte da Administración Educativa ante a solicitude de cambio de libros solicitado polo centro co fin de adaptar os materiais á nova lexislación e currículo educativo vixente. En consecuencia, daremos conta dese material no intre que recibamos notificación da Xefatura Territorial de Educación.

FONDO DE LIBROS DE TEXTO 2015/16

Na seguinte circular recóllese toda a información relativa ao Fondo de Libros de Texto destinado ao alumnado de 3º e 5º de Educación Primaria

CIRCULAR DO CENTRO

FORMULARIO DE SOLICITUDE