Axudas do Concello 23-24

AXUDAS MUNICIPAIS DE MATERIAL E COMEDOR ESCOLAR 2023-2024

Prezadas familias:

Xa están á vosa disposición as axudas municipais para material escolar (2º ciclo de Educación Infantil) e para comedor escolar (Infantil, Primaria e Secundaria) para o vindeiro curso escolar 2023-2024. O prazo para presentar a solicitude e a documentación requerida é do 5 ao 30 de xuño (ámbolos dous incluídos).

Podedes acceder á convocatoria ( normativa, prazos, tipos de axuda, impresos, documentación) premendo na imaxe seguinte:

AXUDAS DE COMEDOR E MATERIAL ESCOLAR DO CONCELLO DE VIGO

Prezadas familias:

O Departamento de Benestar Social notifícanos que a partir do martes 12 de xullo e ata o martes 9 de agosto estará aberta a convocatoria para solicitar axudas de comedor escolar para o alumnado de educación infantil e primaria e material educativo para educación infantil. A tramitación se realizará no Concello de Vigo.

As solicitudes deberán presentarse a través da " Carpeta Cidadá do Concello de Vigo" ou presencialmente con cita previa, no Rexistro do Concello, no teléfono 986 810 260  ou no 010 (información cidadá)

Acceso a Carpeta Cidadá

Acceso a Cita Previa