PRAZAS VACANTES DE INFANTIL E PRIMARIA PARA O CURSO 2021-22

Ola familias:

Seguindo o proceso de admisión de alumnado en centros educativos actual, publícase a listaxe de vacantes ofertadas para o vindeiro curso 2021-2022. As familias interesadas dispoñen dende o día 1 ao 22 de marzo para solicitar praza. Prégase facer "clic" na imaxe para acceder ao documento en formato PDF.

En caso de consulta, prégase contactar coa nosa secretaría ( 886 120 115). Un cordial saúdo.

vacantes_2021_2022

TOUR VIRTUAL POLO NOSO COLE

Ola familias: deixamos neste espazo o noso "tour virtual". Para acceder con pantalla completa e alta definición, pregamos fagades "clic" neste enlace:

TOUR VIRTUAL EN 3D (ALTA DEFINICIÓN)

Videoconferencias das Xornadas de Portas Abertas 2021

Ola a todas as familias interesadas no noso proxecto educativo. Dentro das accións encamiñadas a coñecernos, tedes a continuación un díptico coa información básica do noso centro (premer na imaxe). Lembrar que, de querer participar, nas videoconferencias co equipo directivo, deberedes solicitar asistencia no teléfono da secretaría do centro: 886 120 115 (Esther). En breve, teredes, unha viaxe virtual (vídeo panorámico) para visualizar o noso cole e as nosas sinais de identidade educativa. Moitas grazas e moita saúde

Datos para a conexión da Videoconferencia do martes 23 de febreiro.

Plataforma de Conexión: Cisco Webex

Acceso web á videoconferencia:  Enlace

Horario de apertura da conexión: 17.00 horas

Contrasinal: 522233

Se no momento da conexión, houbese problemas técnicos, prégase contactar co teléfono do centro: 886 120 115

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 2021

Ola a todas e a todos:

Este ano, por mor da pandemia, non teremos Xornadas presenciais de Portas Abertas. No seu lugar, para que poidades coñecer a liña educativa do noso centro, as súas instalacións e servizos complementarios, teredes á vosa disposición as seguintes posibilidades:

1- Videoconferencia co equipo directivo e co orientador os días martes 23 e xoves 25 de febreiro ás 17:00h. Para poder asistir deberedes solicitar asistencia á mesma no teléfono 886 120 115 (Esther).

2- Viaxe virtual polo noso centro no que poderedes acceder dende esta mesma páxina ,cunha introdución previa realizada polos nosos alumnos.

3- Teléfono de asistencia para información xeral : 886 120 117 (Orientador: Alfredo)

4- ptico coa información esencial do noso centro, a descargar nesta páxina.

5-  Acceso á sección de Educación do Concello onde fiigura información básica sobre os centros educativos de Vigo

xornada_portas_abertas_21

Esperamos que contactedes connosco para coñecernos e desfrutar da ilusionante etapa infantil e primaria do noso centro. Grazas.

DÍA ESCOLAR DA PAZ E DA NON VIOLENCIA

la familias:

Este venres, día 29 de xaneiro, celebraremos no cole o Día Escolar da Paz e da Non Violencia 2021. Máis que nunca, nun entorno complicado a nivel mundial, "A Paz é o Camiño" (Mahtama Ghandi). Imos a celebralo coa mensaxe e ritmo desta canción de Uxía Lambona. Moita saúde... e Paz. Facer "clic" na imaxe para acceder ao vídeo.

Paz2021