DÍA INTERNACIONAL CONTRA O ACOSO ESCOLAR en 2ºB, 2 de maio

O 2 de maio celébrase o Día Internacional contra o Acoso ou Bullying, co obxectivo de concienciar sobre o risco do acoso escolar en nenos e nenas e mozos e mozas de todo o mundo, así como buscar mecanismos para evitar este mal, que hoxe se converteu nun terrible perigo para todos e todas. Hoxe en día, o ciberacoso está á orde do día.

Temos que tentar previr  e educar no respecto e no amor a nós mesmos e aos demais: todos e todas merecemos ser felices e sorrir compartindo momentos agradables, tratando de axudar aos e ás que, pola causa que sexa, non o  fan ou non viven ben.

Na nosa clase estivemos vendo unhas curtas sobre esta temática, onde logo falamos sobre o que observamos, o que nos queren dicir, como temos que actuar, como podemos axudar...todos podemos facer algo para que esta data non se teña que visualizar poñendo unha data soamente. E como remate elaboramos uns carteis para expoñer na clase nun lugar moi visible:

Fai que sexa 2 de maio todos os días do ano é o noso lema!

Plantea unha reflexión sobre o acoso escolar desde o punto de vista de quen o observa, pero non decide actuar. Neste caso, a testemuña dos malos tratos cometidos por un neno cara ao resto dos seus compañeiros é unha especie de monstro "perdido" feito cos desperdicios de xoguetes, teas e outras cousas, que vive nunha caixa no patio do colexio da escola. Chámase Lou e, lonxe de quedar parado, decide intervir e levar a cabo un plan para darlle ao matón unha valiosa lección. A historia, que naceu inicialmente para acompañar nas salas a película 'Cars 3', foi nomeada ao Oscar á mellor curtametraxe de animación.

Esta curta promove a reflexión sobre as consecuencias do acoso escolar e insta aos nenos a actuar cando se atopan nunha situación de violencia. Para iso, a historia ten como protagonistas unha pedra, un papel e unha tesoira; personaxes que son acosados ​​por diferentes matóns por igual. Todo cambia cando un día collen coraxe e deciden axudarse mutuamente para enfrontalos. Deste xeito, tamén se transmite o valor da amizade e a súa capacidade para afrontar situacións de acoso escolar.

Un ourizo sofre acoso escolar por parte dos seus compañeiros e sente unha inmensa soidade que o fai vulnerable na escola. Intenta encaixar, xogar cos seus compañeiros e ser un da clase, pero as súas plumas fano diferente do resto. Finalmente, por Nadal, os alumnos e alumnas da súa clase decátanse dos erros que cometen e deciden regalarlle algodón para que os cubra, para que poidan xogar con el e que se sinta un máis. Unha curta que axuda aos menores a entender que todas as persoas son diferentes e únicas e, non por iso, peores ou mellores.