VISITA AO MUNCYT NA CORUÑA (3º A, 3º B, e 4º de EP)

O alumnado de 3º A, 3º B e 4º de Educación Primaria visitou o MUNCYT (Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía) na cidade da Coruña.

Este museo conta cun programa de actividades deseñadas para achegar aos escolares algúns aspectos das diferentes disciplinas científicas e tecnolóxicas a través da colección do museo.

Realizamos unha visita guiada polas diferentes salas do museo, onde puidemos ver expostos diversos obxectos e instrumentos que nos permitiron descubrir e comprender o progreso científico e tecnolóxico ao longo destes anos.

Ademais, tivemos a sorte de poder ver a parte dianteira e tren de aterrizaxe do Boeing 747 que trouxo a España “El Guernica” de Picasso.

Logo, realizamos un taller de electricidade onde fomos capaces de construir o noso propio circuito eléctrico para conseguir acender unha bombilla.

Xantamos no comedor das propias instalación do museo, e tivemos un tempo de ocio con vistas á Praia do Orzán e a Torre de Hércules.

Unha xornada moi divertida!