DÍA DA INFANCIA

O Día Mundial da Infancia, que se celebra todos os anos o 20 de novembro, é un día adicado a todos os nenos e nenas do mundo.

O Día do Neno e da Nena celebra os avances conseguidos, pero sobre todo é un día para chamar a atención sobre a situación dos nenos e nenas máis desfavorecidos, dar a coñecer os dereitos da infancia e concienciar ás persoas da importancia de traballar día a día polo seu benestar e desenvolvemento.

Un ano máis, o Departamento de Cultura do Concello de Arzúa convida a todos os escolares da vila a desfrutar duns espectáculos no Multiusos para conmemorar o Día da Infancia.

O luns, 14 de novembro, o alumnado de Educación Infantil desfrutou da actuación “Ovirai. As andanzas de Paio”.

O martes, 15 de novembro, o alumnando de 1º, 2º e 3º de EP asistiu ao espectáculo “Black en familia”.

E o mércores, 16 de novembro, o alumnado de 4º, 5º e 6º gozou do espectáculo “Popsia (charla-concerto) con Fran Amil.