VISITA AO MUSEO DE BELAS ARTES DO ALUMNADO DE 3º DE EP

Os alumnos e alumnas de 3º visitamos o Museo de Belas Artes na Coruña o xoves, 2 de decembro.

Tivemos a oportunidade de coñecer como é un museo por dentro, estar nas salas onde se expoñen todas as obras e gozar de tanta arte!

A visita guiada levou por título “Liña. Mancha. Cor”.

Aprendemos que a liña, a mancha e a cor son tres dos elementos principais aos que nos enfrentamos á hora de realizar unha produción artística ou analizala.

Ademais, aprendemos como e cando xorden as cores, que pode haber figuras sen liñas, que as manchas poden expresar sentimentos ou que as cores poden ter moitas tonalidades diferentes. E tamén vimos como os cadros son moi diferentes dependendo da época na que foron pintados.

Tivemos a sorte de contemplar obras moi importantes, descubrir o que os pintores querían expresar ou contar con elas e incluso tivemos a oportunidade de converternos en auténticos e auténticas artistas realizando as nosas propias creacións.

Foi unha xornada moi divertida!