DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO_25 DE NOVEMBRO

Un ano máis, no CEIP de Arzúa, estamos a traballar a violencia de xénero co noso alumnado, co fin de sensibilizarnos todas e todos sobre a lacra social e cultural que supón esta situación para as mulleres. Pero tamén queremos poñer de manifesto que os micromachismos persisten na nosa sociedade e que só concienciándonos da súa existencia podemos erradicalos.

Estes son algúns dos traballos realizados nas distintas aulas do centro.

6º EP

O alumnado de 3 anos-B participou neste vídeo sobre o 25 N:

4 anos- A

5 anos-A

O alumnado de 4º EP elaborou estes vídeos:

O alumnado de 5º e 6º EP participou nunha charla enmarcada dentro do Plan Director, que impartiu un garda civil. Nela tratáronse diferentes temas, como: o concepto de violencia de xénero e violencia doméstica, os diferentes tipos de agresións, as responsabilidades dos menores, as distintas formas de pedir axuda...

Este é o 25 N desde as casas dos nosos nenos e nenas. Grazas familias por colaborar con nós!!