DÍA DA INFANCIA

O Día da Infancia é unha conmemoración Internacional para reafirmar os Dereitos Universais dos Nenos e Nenas .

Conmemórase o 20 de novembro. Esta data é moi importante para a infancia por varias razóns: celébrase o Día Universal do Neno e da Nena, desde 1954, e ademais é o aniversario da Declaración Universal de Dereitos do Neno e da Nena, desde 1959. E ese día en 1989 aprobouse a Convención dos Dereitos do Neno e da Nena.

Establecéronse unha serie de dereitos incluidos os relativos á vida, á saúde e á educación, o dereito a xogar, á vida familiar, a protección fronte a violencia e a discriminación, e a que escoiten a opinión de todas as nenas e os nenos.

Desde o colexio, e co traballo dos rapaces e rapazas en cada aula, intentamos plasmar todas estas ideas e concienciarnos de que a infancia é unha etapa da vida irrepetible e que hai que conseguir que todos os nenos e nenas estean protexidos, seguros, con saúde e educación, independentemente do seu lugar de nacemento.

Aquí vai unha pequena mostra dos nosos traballos:

3 ANOS

4 ANOS A e B

5 ANOS A

5 ANOS B

1º A e B         2º

6º

Ademais, para conmemorar esta data e grazas ao Departamento de Cultura do Concello de Arzúa, tivemos a oportunidade de desfrutar do espectáculo "Cousas de 4" da compañía Odaiko, un teatro musical que permite explorar a percusión de forma creativa: con obxectos, instrumentos, o propio corpo...

A actuación tivo lugar no salón de actos e asistiron os alumnos  e alumnas de 1º, 3º e 4º de Educación Primaria no primeiro pase, e o alumnado de 3 anos e 4 anos A e B de Eduación Infantil no segundo.

Agradecemos de novo ao Concello de Arzúa por permitirnos desfrutar deste espectáculo de balde no noso centro e que tanto gustou aos nenos e nenas.