TRABALLAMOS RELIXIÓN DESDE A CASA (VOLUNTARIO)

Moitas grazas ao alumnado do CEIP de Arzúa e ás súas familias de parte da mestra de Relixión. Son consciente do enorme esforzo e sacrificio que supuxo para vos sacar adiante todo o traballo académico deste 3º trimestre ao lado dos vosos fillos e fillas, pero penso que soubéchedes estar á altura destas complicadas circunstancias. Pese ao carácter voluntario dos actividades da materia de Relixión houbo un importante interese e esforzo que merecen todo o meu agradecemento. Por certo, infórmovos de que o material de Relixión (libreta e carpeta) quedou na miña aula para o curso que vén, se vos parece ben. Quedo á vosa disposición a través das canles de comunicación abertas e deséxovos un feliz e merecido descanso vacacional. Unha aperta grande e saúde para todas e todos. Bo verán!

Para todo o alumnado de Relixión de 3º e 4º o meu agradecemento de corazón por todo o esforzo realizado e o interese amosado. Traballáchedes moi ben malia as circunstancias tan difíciles que nos tocaron afrontar. Para esta semana de remate de curso, déixovos algunhas actividades para xogar online se vos apetece. Espero que vos gusten.

Feliz verán para todas e para todos!

FAI CLICK AQUÍ PARA RELACIONAR MOSAICO

FAI CLICK AQUÍ PARA XOGAR A RELACIONAR COLUMNAS