DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

O Día da Muller conmemorouse por primeira vez o 8 de marzo de 1975, por iniciativa da ONU.

Esta data está marcada pola centenaria loita que deron as mulleres na súa búsqueda pola igualdade. Un 8 de marzo de 1957 unha manifestación das traballadoras dunha fábrica de textiles de Nova York reivindicando os seus dereitos, na que morreron 120 mulleres, iniciou a loita pola igualdade en todos os aspectos. Desde aquel histórico 8 de marzo a data converteuse nun punto recurrente para as protestas das mulleres. Data que a día de hoxe conmemoramos como un paso adiante na igualdade do sexo feminino na sociedade e no seu desenvolvemento como persoa.

Nós sumámonos a esta loita e, por iso, durante toda a semana estivemos realizando diversos traballos a nivel de aula.

O alumnado de 1º fixo este mural, baixo olema "Muller, nin máis nin menos" que lles quedou así de bonito:

E os rapaces e rapazas de 6º elaboraron estoutro na clase de Arts & Crafts , Plástica Seccións Bilingües, baixo o lema "Growing up in equality" ("medrando en igualdade"). Precioso!

En relación á temática deste ano, o cine, cada nivel realizou un estudo de mulleres que destacaron ou destacan neste campo. Mulleres actrices, directoras, produtoras, guionistas...que loitan e/ou loitaron pola visibilidade do papel da muller na sociedade.

A información e imaxe da muller escollida por cada clase, colocouse nunha cinta de celuloide de cor violeta (a cor da igualdade). As portas das aulas luciron así de bonitas!