DÍA DAS BIBLIOTECAS

Con motivo da celebración do Día das Bibliotecas, que foi o pasado 24 de outubro, fixéronse moitas actividades no noso colexio.

Os encargados de facer o mural da entrada foron as nenas e nenos de 6º B. Noraboa!

Tamén se fixo outro no que participou todo o alumnado cunha actividae moi divertida: compoñer poemas cos lomos dos libros da nosa biblioteca (alumnos/as de 3º, 5º e 6º) e as súas ilustracións (alumnos/as de E. Infantil, 1º, 2º e 4º). Levou por título POETIZÁMONOS! Mirade que chulo!

Ademais do traballo a nivel aula en cada titoría e a visualización dun power point sobre o funcionamento dunha biblioteca, tamén tivemos a visita de Erica González que nos fixo gozar cunha sesión de animación á lectura moi divertida!