VACANTES CURSO 2022 - 2023

3ºEP

5ºA EP

6ºEP

Soamente ten dereito á axuda aquelas persoas beneficiaria da axuda para material escolar, tal e como indicaba a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

Debedes respectar o calendario e o horario. As familias que teñan fillas ou fillos en diferentes cursos poderán recoller todas as máscaras á vez.

Farase entrega de catro máscaras por alumna/o.

Non poderemos facer entrega das máscaras ao alumnado. Terán que vir as nais/país/titores legais a recollelas, previa firma. No caso de non poder acudir, poderán cubrir a autorización adxunta autorizando a outro adulto á recollida.

POR FAVOR, DEBEMOS RESPECTAR AS NORMAS DE ACCESO AO CENTRO.

Publicación dos criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial en centros públicos e concertados no curso 2020/21

ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e os procedementos de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta Consellaría e en centros privados concertados no curso 2020/2021 (Orde do 6 de novembro de 2020 - DOG)

BENEFICIARIO DESTA AXUDA: O  alumnado que neste curso 2020/2021 recibiron a axuda para adquirir material escolar. Polo tanto non teñen que solicitala.

PODEN SOLICITALA:  O alumnado que non foi beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:

a) Perteneza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renta da unidade familiar.

ONDE ENTREGALA:

As solicitudes deberán presentarse presencialmente no centro docente onde estea matriculado o alumno utilizando o formulario normalizado (anexo I) dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Este formulario de solicitude (anexo I) tamén estará dispoñible:

a) No centro docente.

b) No portal educativo: http://www.edu.xunta.gal

c)Na páxina web do centro: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipdalaxe/

CANDO ENTREGALA:

O prazo para presentar as solicitudes será de dez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte a da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia (6/11/2020).

Do día 16 de novembro ata o 27 de novembro de 2020.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

1. As personas interesadas deberán presentar cos solicitude (anexo I) a seguinte

documentación:

a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

b) Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o/a alumno/a e os demáis membros computables da unidade familiar.

En caso de separación ou divorcio, ademáis deberán presentar a sentencia xudicial e/o convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

DESCARGA AQUÍ OS ANEXOS