LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNOS ADMITIDOS

Para ver a listaxe definitiva de alumnos admitidos para o curso 2018/19 prema no seguinte enlace.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

Proceso de matrícula e oferta de prazas para o vindeiro curso. Pincha aquí

Achéganse os documentos para formalizar a matrícula.

Prazas ofertadas:

INFANTIL 3 anos: 25 prazas

INFANTIL 4 anos:  19 prazas

INFANTIL 5 anos:  12 prazas

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNOS/AS ADMITIDOS EN CENTRO ADSCRITO (MESTRE LANDÍN)

Preme no enlace para acceder á listaxe.

LISTAS DEFINITIVAS DE LIBROS CURSO 2017/18

Listas definitivas de libros curso 2017/18.

• 4º de Educación Infantil (3 anos) pendente ata setembro.

Pica nas seguintes ligazóns para acceder á lista de libros do curso.

LISTAS DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Nos arquivos adxuntos podedes consultar os alumnos/as admitidos para matrícula .

LISTAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO.

CANADÁ: MAPLE RIDGE ELEMENTARY SCHOOL

Difusión do Programa PIALE, modalidade INTEGRACIÓN CLIL, no que tiven a oportunidade de participar do 17 de outubro ao 13 de novembro de 2016.

CANADA: A casa, a cidade, a escola, o país

Esta presentación corresponde á Fase de Difusión do Programa PIALE INTEGRACIÓN CLIL CANADA. Aquí preséntase a experiencia globalmente: a convivencia cunha familia, a integración nun centro escolar, as actividades culturais e os lugares visitados. Está feito pensando na comunidade educativa en xeral e, ao mesmo tempo, como recurso didáctico de Inglés, de aí que se utilice esta lingua.

BIBLIOTECA

Xa tedes aquí algunhas novidades do primeiro trimestre. A que esperades para lelas?

Este novo curso a nosa  mascota Chipiña ten preparada varias sopresas que nos animarán a seguir lendo e aprendendo deles: OS LIBROS