LISTAS DEFINITIVAS DE LIBROS CURSO 2017/18

Listas definitivas de libros curso 2017/18.

• 4º de Educación Infantil (3 anos) pendente ata setembro.

Pica nas seguintes ligazóns para acceder á lista de libros do curso.

LISTAS DEFINITIVAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

Nos arquivos adxuntos podedes consultar os alumnos/as admitidos para matrícula .

LISTAS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO.

CANADÁ: MAPLE RIDGE ELEMENTARY SCHOOL

Difusión do Programa PIALE, modalidade INTEGRACIÓN CLIL, no que tiven a oportunidade de participar do 17 de outubro ao 13 de novembro de 2016.

CANADA: A casa, a cidade, a escola, o país

Esta presentación corresponde á Fase de Difusión do Programa PIALE INTEGRACIÓN CLIL CANADA. Aquí preséntase a experiencia globalmente: a convivencia cunha familia, a integración nun centro escolar, as actividades culturais e os lugares visitados. Está feito pensando na comunidade educativa en xeral e, ao mesmo tempo, como recurso didáctico de Inglés, de aí que se utilice esta lingua.

BIBLIOTECA

Xa tedes aquí algunhas novidades do primeiro trimestre. A que esperades para lelas?

Este novo curso a nosa  mascota Chipiña ten preparada varias sopresas que nos animarán a seguir lendo e aprendendo deles: OS LIBROS

LISTAXE AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Xa están na secretaría do centro os vales de "axudas de material escolar" para todos os cursos, e os vales "axuda para adquisición de libros de texto" de 1º e 2º de primaria. Enviamos as listaxes correspondentes para a súa comprobación. Entregaranse os vales o mércores 6 e xoves 7 de xullo de 10:00 h a 12:00 h. Listaxe de axudas de material escolar.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTOS PARA O CURSO 2016-17