Escolares

PROXECTO EDUKASANO

Ao longo deste curso, todo o alumnado do centro participou do proxecto Edukasano promovido pola Universidade de Vigo e o Concello de Marín.

O tema central do proxecto foi a promoción de hábitos saudables entre os alumnos e alumnas co deseño dunha serie de programas centrados na alimentaación e na actividade física.

O proxecto Edukasano ten como obxectivo avaliar a efectividade dunha intervención comunitaria a través dunha metodoloxía de aprendizaxe-servizo (ApS) que contribúa a mellorar os hábitos de vida relacionados coas prácticas de actividade física e unha dieta equilibrada.

O eixo temático das UDIS traballadas foi o Camiño de Santiago - "Creando camiño dende o meu cole" e compartimos con toda a comunidade o resultado final obtido.

SAMAÍN 2021

CARREIRA ENKI POLA INCLUSIÓN

OBRADOIRO ECOPERCUSSION

ACTIVIDADE 25N

XOGADE 2021

DIGICRAFT NOVEMBRO 2021

SAMAGOSTO NA LAXE 2021

APÓCEMA MÁXICA DO SAMAÍN

Deixámosvos unha apócema para experimentar na casa nestos días de descanso....

Animádevos!

Pincha sobre a imaxe para saber máis.

I CARREIRA DE OBSTÁCULOS POLA INCLUSIÓN