NOVA BIBLIOTECA DA LAXE

AVISO AXUDAS FONDO LIBRO

Queridas familias,

está publicada no interior do centro a listaxe provisional de admitidos e excluídos no FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, non resultando ninguén excluido dos solicitantes.

Os libros de texto serán entregados os primeiros días de curso.

Un saúdo

O equipo directivo

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/20212

MENÚ XUÑO 2021

Clica sobre a imaxe para coñecer o menú de xuño.

FONDOLIBROS CURSO 2021 - 2022

FONDOLIBROS 2020

Debido ás circunstancias nas que  nos atopamos, as solicitudes presentaranse, preferiblemente, por vía electrónica no formulario normalizado (ANEXO I) dispoñible na aplicación informática FONDOLIBROS: https://www.edu.xunta.es/fondolibros/ a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centros educativos ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

As solicitudes lle serán entregadas ao alumnado. Establecemos un calendario orientativo  para a entrega da documentación na secretaría do centro,  de 09:05 horas a 10:30 horas ou de 13:10 horas a 13:50 horas:

ENTREGA DE DOCUMENTACIÓN

3º EP

4ºEP

5º EP e 6ºEP

O alumnado de 6ºEP que teña praza asignada noutro centro, deberá presentar a documentación nese centro.

As familias que teñan fillos en varios cursos, poderán entregar nun dos horarios asignado as solicitudes de todos os fillos.

A listaxe provisional publicarase o día 23 de xuño de 2020.

Reclamación ás listaxes provisionais: 24-25 de xuño de 2020.

Indicaremosvos como levaremos a cabo a recollida da entrega de vales a través de AbalarMobil.

DOCUMENTACIÓN A APORTAR PARA A PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR:

-      Anexo I y II

-        Copia do libro de familia (ou certificado ou volante de convivencia ou informe dos servizos sociais acreditando o número de membros computables)

-

En caso de separación, a sentenza xudicial e/ou convenio regulador.

Aquelas situacións que se deban acreditar:

-

Certificado do grao de discapacidade do/a alumno/a ou de calquera membro da familia.

-

Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero.

-

Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

-

Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.

LETRAS GALEGAS 2021

ACTIVIDADES LEVADAS A CABO POLO ALUMNADO

PARA CONMEMORAR O DÍA DAS LETRAS GALEGAS, ESTE ANO ADICADAS A

XELA ARIAS.

MENÚ MAIO 2021

Clica sobre a imaxe para coñecer o menú de maio.

MAIO 2021

DÍA DA DANZA 2021

"A DANZA É A LINGUAXE SECRETA DA ALMA"

Martha Graham

DÍA DO LIBRO

ACTIVIDADES LEVADAS A CABO POLO ALUMNADO DURANTE A SEMANA PARA CONMEMORAR O DÍA DO LIBRO.

ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL, 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

TALLER DE ILUSTRACIÓN CON RAQUEL SENRA

ALUMNADO DE 3º E 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O NOSO PRIMEIRO PROGRAMA DE RADIO. PODCAST "O MEU LIBRO FAVORITO"