Dependencias

DEPENDENCIAS

O noso centro conta cunha infraestructura boa e está equipado tanto en espazos como en recursos con entradas adaptadas para persoas de mobilidade reducida.

No exterior contamos con:

- Dous amplos patios exteriores

- Dous patios cubertos

- Parque infantil

- Campo de fútbol e baloncento

Tamén temos servizos para nenas e nenos no exterior.

Temos pavillón con vestiarios totalmente renovados que nos permiten traballar rutinas de aseo despois de cada clase de educación física.

Tamén contamos co comedor escolar.

No interior do cole:

- Aulas de infantil e primaria todas equipadas con pizarras dixitais interactivas

- Aulas específicas de música, relixión católica, pedagoxía terapéutica, audición e linguaxe, relixión evanxélica e inglés.

- Aula multisensorial para uso e disfrute de todo o alumnado do centro.

- Sala de psicomotricidade

- Salón de actos

- Biblioteca

- Aula de informática

Ademáis das dependencias de administración: conserxaría, secretaría, sala de mestres, despacho de dirección, despacho de orientación, sala de material de uso común e fotocopiadora.

Contamos con aseos en todos os corredores para facilitar o acceso a todo o alumnado. Ademáis dun aseo específico para persoas con mobilidade reducida.