A MAXIA DO XOGO EN 1º E 2º

Neste trimestre, dentro do noso proxecto documental integrado o alumnado de 1º e de 2º estamos a afondar nos xogos do mundo.

Para iso coa axuda das familias fixemos unha búsqueda de información distrubuindo ao alumnado por continentes, cada neno e cada nena buscou un xogo típico do continente que lle tocou e coa información, elaborou un texto instrutivo que están a expoñer na clase para que todos e todas poidamos xogar na sesión semanal que lle estamos a adicar.

Para abrir o trimestre, tivemos unha visita moi especial, o pai de Elsa, o cal nos ensinou un xogo típico de África, o awalé, un xogo ancestral e que, segundo algunhas fontes pode considerarse o primeiro xogo de mesa da historia. Para xogar só necesitamos sementes e unhas oveiras.

Algo que nos encantou deste xogo é que é un xogo solidario, sendo unha das súas normas a imposibilidade de eliminar ao adversario, e outra, que non se pode deixar pasar fame ao outro xogador ou xogadora, é dicir non podemos deixalo sen sementes, se queda sen elas, teremos que cederlle parte das nosas para que poida seguir xogando.

Animámosvos a que o probedes na casa xa que con el traballamos o razoamento estratéxico, o conteo e o pensamento global, non só temos que buscar a victoria senón que hai que respetar que o contrincante non perda.