Murais de Tetris e Pacman feitos polo alumnado de terceiro ciclo

En Centieiras comezamos este novo curso con máis ganas de xogar ca nunca!

O alumnado de quinto e sexto de primaria traballou arreo para facer catro murais chulísimos que decoran o corredor das súas aulas.

As rapazas e rapaces de 5º, 6º A e 6º B crearon un Tetris moi colorido que nos da a benvida cando subimos polas escaleiras. Este mural, ademais de lembrar o mítico videoxogo dos anos oitenta, simboliza que todas e todos somos pezas moi importantes neste gran crebacabezas que é a nosa escola, no que todas e todos encaixamos e precisamos uns dos outros para construír xuntas e xuntos algo extraordinario.

Tamén fixeron tres murais máis, un por aula doutro clásico videoxogo arcade, o Pacman. Quedaron xenial! E o mellor de todo é que traballaron e colaboraron entre toda a clase para crealos. Noraboa, rapazas e rapaces, bo taballo!