Novembro 2021

UN NOVEMBRO CHEO DE EMOCIÓNS

Os nenos de 3 anos seguimos disfrutando dos xogos manipulativos como ferramenta para aprender e experimentar.

Estivemos traballando as emocións grazas ao conto do “Monstro de cores”. Na asemblea, temos o noso momento de “reflexión” onde expoñemos cómo nos sentimos e eliximos a cor que mellor nos representa. Tamén axudamos ao Monstro a recolocar as súas propias emocións neste mural simbólico.

Como novidade, creamos nas nosas aulas o “Recanto da Calma”, un lugar de paz e reflexión onde podemos acudir sempre que necesitemos relaxarnos.

Non nos esquecemos de que nesta fermosa estación “O Outono” temos moito que celebrar: disfrutamos dun Magosto cheo de castañas e no Samaín enterramos os nosos medos nun caldeiro.

AS SORPRESAS DE NOVEMBRO

Este último mes veu cargado de cousas novas. Foi a inauguración da biblioteca e este curso imos a comezar a ser usuarios do servizo de préstamo, para tal, fixemos diversas propostas para que vaian identificando as etiquetas que ten cada libro e poder ubicalas de forma autónoma na biblioteca e así próximamente poIdamos comezar a levar os libros para as nosas casas.

Por outra banda, comezamos a escribir que fixemos na fin de semana, a partir da escritura espontánea para poder ver a etapa da escritura na que se atopa cada un/unha e ver a súa evolución ao longo do curso.

Tamén celebramos o Magosto e aproveitamos as castañas para outros usos.

Ademais, iniciamos un proxecto a partir do conto “Monstro de cores”, adentrándonos no mundo as emocións para progresivamente ser conscientes de como nos sentimos, entendendo pouco a pouco sobre cada unha delas, e que non hai ningunha emoción mala.

EN NOVEMBRO... DESPEGAMOS!

Cara o espazo despegamos con moitas ganas e ilusión para ver os planetas, a lúa, as estrelas e  algunha constelación.

Aquí na Terra un recanto do espazo temos con libros e tarxetas do universo, un gran puzzle do sistema solar e algunas cousas máis. Fixemos  rochas e area lunar coas que nos encanta xogar.

Tamén  seguimos coas regretas, o xeoplano, os contos, as cancións…  Cada día unha aventura que vivimos con gran emoción.

Unha sorpresa tivemos cando a biblioteca se inaugurou e Carrás agasallos nos deixou. Unha contacontos nos visitou e a tod@s nos encantou.

No samaín lemos contos sobre pantasmas, cabazas e tamén cantamos cancións. Pintamos cabazas e un gato e en brux@s nos convertemos cun sombreiro que fixemos.

No magosto as castañas vimos asar e logo poidémolas degustar  e tamén houbo música para bailar.

Da viaxe polo espazo seguiremos a desfrutar neste mes de decembro que xa vai comezar.

Foro de novidades e actividades

O noso INSTAGRAM é

ceip_carrasqueira_vigo