CEIP CANOSA-RUS, CORISTANCO

.

Benvidos ao espazo web do CEIP Canosa-Rus de Coristanco.

LOCALIZACIÓN E TELÉFONOS DE CONTACTO

TELÉFONOS DE CONTACTO:

881 880 382 ( Xeral) / 881 880 381 ( Dirección)  / 881 880 380 ( Departamento de Orientación) /881 880 383 /

661086364 ( Este teléfono móbil o podedes usar fóra do horario lectivo para comunicarnos emerxencias relacionadas co COVID)

MENÚ DE XUÑO 2021

E chegamos ao último mes do curso. Deixamos o menú de xuño e unhas indicacións de cara ao verán. Queremos agradecer ao equipo de cociña e ás nais colaboradoras do comedor a súa gran labor de cada día para que os nenos e nenas estean o mellor e máis seguros posibles no colexio. GRAZAS POR FACELO POSIBLE!

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA: DO 20 AO 30 DE XUÑO DE 2021

O alumnado admitido no CEIP Canosa- Rus deberá formalizar a matrícula dende o 20 ata o 30 de xuño.

DOCUMENTACIÓN A APORTAR NA FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA:

• Anexo III. Formalización de matrícula.

• Certificado do padrón municipal no que figuren todos os membros da unidade familiar que conviven nel.

• Informe médico do neno/a.

• Fotocopia da tarxeta sanitaria.

• Dúas fotos tamaño carné.

ANTES DESA DATA SEREDES CHAMADOS PARA CONCERTAR UNHA CITA.

Produto final do PDI: "Á luz dos faros"

O curso está a piques de rematar e con el o noso PDI, "Amar o mar". Cando iniciamos este proxecto, para nada contabamos que íamos rematar así. A idea inicial mudou e todos tivemos que adaptarnos. A situación non permite que poidamos xuntarnos no colexio para poder compartir todos/as o produto final do noso PDI, pero unha vez mais non queríamos quedar sen mostrar o gran traballo que día tras día, os nenos/as realizan con ilusión.

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ROUPA E CALZADO

Estimadas familias: Dende a ANPA e en colaboración co colexo, comezará mañá unha campaña de recollida de roupa e calzado, para o cal solicitamos a vosa colaboración.

O prazo de recollida será dende o 21/05/2021 ata o 31/05/2021, ambos incluidos.

Por motivos do COVID-19, e co fin de evitar aglomeracións na entrega de roupa habilitánse uns horarios para poder facer as entregas que serán: De 09:45 horas a 12:00 horas.

LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

Todo o alumnado, tanto de infantil como de primaria,  que presentaron solictude de admisión para o vindeiro curso 2021-2022 están ADMITIDOS/AS nas listaxes DEFINITIVAS. As listaxes están colgadas na conserxería do centro a vosa disposición. Para calquera dúbida podedes chamar ao teléfono do centro e atenderásevos telefonicamente.

CHARLA SOBRE A IGUALDADE COA ANPA

Dende a ANPA do cole queren informarvos de que o vindeiro 20 de maio de 2021, ás 19:30 h da tarde e de modo virtual, terá lugar unha charla que farán en colaboración coa Fundación Amigos de Galicia, e que está enmarcada dentro do programa " A voz da igualdade". Tedes toda a información na circular que podedes ler a continuación. Animádevos a participar!

MENÚ DE MAIO DE 2021

Xuntamos o menú do mes de maio. Este mes temos varios días sin clase, o venres 14 de maio , por ser uns dos días non lectivos elixidos polo centro e o luns 17 de maio por ser o día das letras galegas. Tamén teremos dous menús especiais, o venres 21, xa que festexaremos o día das letras galegas no cole e o venres 28, que será o menú especial de fin de mes. Dende o equipo de cociña desexamos que sigades desfrutando moito connosco!

LISTAXE PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

Todo o alumnado, tanto de infantil como de primaria,  que presentaron solictude de admisión para o vindeiro curso 2021-2022 están ADMITIDOS/AS nas listaxes provisonais. As listaxes están colgadas na conserxería do centro a vosa disposición. Para calquera dúbida podedes chamar ao teléfono do centro e atenderásevos telefonicamente.

A Xunta abre o III macrocuestionario sobre convivencia nas aulas, que se poderá cubrir desde mañá ata o 29 de abril

A Xunta de Galicia lanza hoxe o III macrocuestionario sobre convivencia nas aulas, dirixido a o conxunto da comunidade escolar galega,

ACTIVIDADES DO CONCELLO DE CORISTANCO E A ASOCIACIÓN VIEIRO PARA OS PAIS E NAIS.

Dende o Concello de Coristanco enviáronnos esta información para pais e nais moi interesante:

ACTIVIDADES DO CONCELLO DE CORISTANCO PARA O NOSO ALUMNADO