Circulares informativas

NOTA PARA A VOTACIÓN DA XORNADA CONTINUADA PARA O CURSO 2019/2020

Enviamos nota informativa sobre a votación da xornada continuada o vindeiro mércores 22 de maio.

PRAZOS AXUDAS LIBROS TEXTO E MATERIAL/FONDO LIBROS

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS AO CENTRO: teñen que entregalos os pais/nais/titores legais, non os alumnos/as.

• 3º e 4º curso: xoves 15 de xuño de 9:00 a 12:00 (biblioteca).
  • 5º e 6º curso: venres 16 de xuño de 9:00 a 12:00 (biblioteca).

FONDO LIBROS (3º a 6º curso):

- Publicación listaxe provisional: mércores 5 de xullo.

- Reclamacións: 6 e 7 de xullo.

- Publicación listaxe definitiva: luns 10 de xullo.

- Entrega de libros ás familias (das existencias do centro):

• 4º e 6º curso: luns 10 de xullo de 10:30 a 13:30 (na biblioteca)
  • 3º e 5º curso: martes 11 de xullo de 9:30 a 13:30 (na biblioteca)

AXUDAS LIBROS DE TEXTO (1º e 2º curso):

• Prazo recollida vales: 10 e 11 de xullo de 9:30 a 13:30 (na secretaría do centro).

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR (1º a 6º curso):

Volta ás clases

Recordamos que ata o día 3 de novembro non retomaremos as clases, ao ser o día 2 non lectivo nos centros da localidade.

PUBLICACIÓN PRAZOS LIBROS DE TEXTO.

- 3º e 4º curso: xoves 16 de xuño de 9:00 a 13:00 (aula 31).

- 5º e 6º curso: venres 17 de xuño de 9:00 a 13:00 (aula 31).

FONDO LIBROS (3º a 6º curso):

- Publicación listaxe provisional: luns 4 de xullo.

- Reclamacións: 5 e 6 de xullo.

- Publicación listaxe definitiva: xoves 7 de xullo.

- Entrega de libros ás familias (das existencias do centro):

• 3º e 4º curso: xoves 7 de xullo de 9:30 a 13:30.
  • 5º e 6º curso: venres 8 de xullo de 9:30 a 13:30.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO (1º e 2º curso):

• Prazo recollida vales: 6, 7 e 8 de xullo de 9:30 a 13:30.

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR (1º a 6º curso):

• Prazo recollida vales: 6, 7 e 8 de xullo de 9:30 a 13:30.

Semana da froita

Informámoslles que a semana do 18 ata o 22 de abril, terá lugar novamente o reparto de froita fresca no recreo para todo o alumnado do Centro. Trátase dunha campaña do FOGGA ( Fondo Galego de Garantía Agraria ) que foi solicitado dentro do PROXECTO DEPORTIVO DO CENTRO para fomentar a alimentación saudable.

Durante esta semana os nenos non traerán merenda.

Cambios na organización do centro

A Dirección do colexio informa dos seguintes cambios que afectan á organización xeral do centro, para intentar mellorar o funcionamento do mesmo. Comezarán a aplicarse o vindeiro luns 7 de marzo:

• Na hora de entrada, os nenos deben acceder SEMPRE polo portal do patio e con PUNTUALIDADE. Non poden acceder pola porta da entrada principal ao edificio, que se pechará durante a entrada do alumnado. En caso de chegar máis tarde (e non ter xustificación por escrito (cita médica ou similar...)) agardarán acompañados polos pais/nais/titores legais no recibidor de entrada ata o comezo da seguinte sesión para evitar, deste xeito, a alteración do normal desenvolvemento das clases.
  • Os pais/nais/titores legais non poderán acceder en ningún caso ás aulas, salvo en horario de titoría (ou previa cita co mestre/a).
  • Recórdase que ao finalizar as actividades extraescolares pola tarde, os alumnos deben ser recollidos no patio, nunca nas aulas. Non se pode acceder nin aos corredores nin ás aulas ao finalizar o período lectivo.
  • A xustificación de faltas debe ser sempre por escrito (unha vez que se reincorpore o neno), non por vía telefónica. En caso de enfermidades leves (2/3 días) será suficiente cunha xustificación por escrito dos pais.
  • Non se cambiará de roupa ao alumnado en ningún período escolar (lectivo e non lectivo). Avisarase ás familias en todos os casos.
  • Non se darán medicacións no centro por parte do profesorado ou colaboradores (actuando no exercicio da súa función). En ningún caso se lles mandará medicación na mochila, polo risco que supón para o alumnado. Se teñen que tomar algún tratamento deberán administrarllo os pais/nais/titores legais ou persoa autorizada.
  • Cámbiase a orde de saída do alumnado ás 16:15: sairán primeiro os alumnos de transporte. Ata que todas as rutas saian polo portal, non poderán acceder os pais a recoller aos seus fillos/as ao patio. (o cambio afecta tamén ao alumnado de Ed. Infantil, que pola tarde xa non sairá 5 minutos antes. Unicamente sairase  5 minutos antes de comer). Os alumnos transportados que asistan a actividades extraescolares, sairán igualmente na ruta encargándose a persoa responsable (pai/nai/titor legal/monitor...) de recollelos e acompañalos á actividade.

Reparto de froita

Informámoslles que a vindeira semana, do 7 ata o 11 de marzo, terá lugar novamente o reparto de froita fresca no recreo para todo o alumnado do Centro. Trátase dunha campaña do FOGGA ( Fondo Galego de Garantía Agraria ) que foi solicitado dentro do PROXECTO DEPORTIVO DO CENTRO para fomentar a alimentación saudable.

Durante esta semana os nenos non traerán merenda.

Reserva de praza no IES Terra de Xallas Curso 2016-17

Comunicamos aos alumnos  de 6º de primaria que queiran reservar praza no  I.E.S. “ Terra de Xallas  para o curso 2016 / 2017, que dende o 1 de febreiro ata 15 de febreiro recóllese  no colexio a seguinte DOCUMENTACIÓN:

• Anexo I cuberto e asinado.
  • Fotocopia do D.N.I. do alumno.
  • Fotocopia do libro de familia (  folla dos pais e do alumno )

Xornada única

Durante o mes de febreiro terá lugar a votación para a implantación da xornada única a partir do vindeiro curso.

Con este motivo informámosvos de como quedaría o horario (de outubro a maio) no caso de ser aprobado:

• Horario de clase: 9:30 a 14:30.

• Comedor e tempo de lecer do comedor: 14:30 a 16:15 (os luns ata as 16:30).

• Biblioteca: todos os días de 15:15 a 16:15.

Non se cambiaría nin o horario de entrada (9:30) nin o de saída (16:15, os luns ás 16:30), polo que non afecta ao horario das familias.

Agardamos a vosa participación (confirmarase máis adiante a data exacta da votación)

Feliz 2016