PUNTO LARANXA

No lateral dereito desta web agregouse a función PUNTO LARANXA, un espazo deseñado para que o alumnado poida comunicar situacións de acoso escolar de xeito anónimo.

As comunicación realizadas a través do formulario irán a un enderezo habilitado para a coordinación de convivencia do centro educativo.

AVALIACIÓN DIAGNÓSTICA 4º EDUCACIÓN PRIMARIA

De acordo co ditado na ORDE do 29 de decembro de 2023 pola que se regula o desenvolvemento da avaliación de diagnóstico na Comunidade Autónoma de Galicia.

E coa RESOLUCIÓN do 14 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación de diagnóstico de educación primaria e educación secundaria obrigatoria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso escolar 2023/24.

Os días 10 e 11 de abril levarase a cabo a avaliación diagnóstica para o alumnado de 4º de educación primaria.

ADMISIÓN CURSO 2024-25

O período de recepción de solicitudes de admisión para o curso 2024-25 estenderase entre os días 1 e 20 de marzo.

O proceso está regulado pola ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

Xuntamos a este anuncio os seguintes documentos:

GUÍA PARA AS FAMILIAS

MODELO DE IMPRESO DO PROCEDEMENTO

LISTAXE DE VACANTES OFERTADAS POLO CENTRO

Criterio complementario do centro:

Solicitar matrícula unicamente en centros públicos.

ORGANIZACIÓN ENTROIDO 9 DE FEBREIRO DE 2024

Prezadas familias.

Toda a comunidade educativa espera, cada ano, con moita ilusión a celebración do entroido e o desfile polo barrio. Desafortunadamente, semella que a situación meteorolóxica vai impedir o paseo previsto polas rúas da Almáciga.

Por tanto, en vista da predición meteorolóxica para mañá, modificaremos a organización da xornada como segue:

• Non está previsto realizar desfile exterior. Se nalgún momento escampa ou abre o día, tentaremos realizar unha versión abreviada do percorrido, pero non podemos prever en que momento será.

• O alumnado permanecerá nas aulas (preparando disfraces ou realizando actividades académicas) ata as 11 h. Nese momento acudirá ao pavillón, onde terá lugar un pequeno desfile de entroido, acompañado de música.

• As familias poderán acceder a partir das 11 horas.

• Unha vez rematado este desfile de serviranse doces de entroido* para o alumnado. Estes doces son un petisco a maiores da merenda habitual e do leite que se ofrece no recreo.

Cómpre lembrar que aquelas familias que desexen levar do centro os seus fillos ou fillas antes da hora habitual deben comunicarllo á titora e asinar o documento correspondente que está á súa disposición en conserxería.

O centro agradece a colaboración da ANPA no cofinanciamento dos alimentos que se van distribuír e na xestión da música que nos acompañará.

*Haberá orellas e filloas. Tamén biscoitos sen glute.

A dirección

XORNADA DE PORTAS ABERTAS 2024-25. 20 DE FEBREIRO DE 2024.

O CEIP Apóstolo Santiago convoca as familias interesadas en matricular os seus fillos ou fillas en 4º de educación infantil para o curso escolar 2024-2025 a unha xornada de portas abertas que terá lugar o día 20 de febreiro ás 17:30 horas.

A recepción das familias visitantes terá lugar na porta principal do centro educativo.

MANDADOS DE DONA ALMÁCIGA 2024

Estes mandados son para a semana lectiva do 5 ao 9 de febreiro.

RESERVA DE PRAZA EN CENTROS ADSCRITOS

O alumnado do CEIP Apóstolo Santiago que desexe formular a reserva de praza para a ESO, ten o prazo aberto.

Os centros adscritos son: IES de Sar, IES Xelmírez II

Prazo de presentación de solicitudes: desde o 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro. As solicitudes tramitaranse a través da aplicación www.edu.xunta.gal/admisionalumnado.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual empregando o formulario en papel ou a través da aplicación admisionalumnado no menú:
Solicitudes > Reserva > Crear

Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal/detalleprocedemento?codtram=ED550A), para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación.

En adxuntos os formularios.

CONCILIACIÓN ENTROIDO CONCELLO DE SANTIAGO

No documento adxunto está a información enviada polo Concello de Santiago en relación ao programa de conciliación previsto para as datas do entroido 2024.

INFORMACIÓN ENTROIDO 2024

Prezadas familias:

No documento adxunto atoparedes información para elaborar os disfraces.

É un documento do centro, cada titoría organizará os seus horarios e coordinarase coas familias.

Proximamente teremos máis información sobre a xornada de celebración que terá lugar o 9 de febreiro que estamos preparando en coordinación coa ANPA.

Fin do 1º trimestre. Actividades 21 de decembro.

FESTA PRE FIN DE ANO 21 DE DECEMBRO