Listaxe definitiva de axudas libros de texto e material Curso 19/20

Está exposta no centro a listaxe definitiva de axudas e libros de material para o curso 19-20.

Coincide coa provisonal publicada na  Web .

Pódense pasar recoller os vales ao logo da vindeira semana ou no mes de setembro.

Relación de libros de texto e material didáctico para o curso 19-20

Publicase a relación de libros de texto e material impreso para o curso 19-20.

Como se indica na mesma é recomendable non adquirilos ata o inicio das actividades lectivas.

Listaxe provisional de axudas libros de texto e material Curso 19/20

Achégase a listaxe provisonal de axudas de libros de texto e material para o curso 19-20.

O día 11 será publicada a definitiva e entre os días  12 e 19 de xullo pódese pasar polo centro para recoller os vales.

De non  facelo nestas datas  recollereranse en setembro.

RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR

O PRÓXIMO MARTES 27 DE NOVEMBRO, DE 9:30H. A 14H. E DE 16:30H A 18:30H., TERÁ LUGAR A ELECCIÓN DE REPRESENTANTES POLO SECTOR DE FAMILIAS NO CONSELLO ESCOLAR. PODERÁN EXERCER O DEREITO A VOTO AQUELAS RESPONSABLES QUE APARECEN NO CENSO EXPOSTO NOS TABOLEIROS DO CENTRO. AS CANDIDATURAS PÓDENSE CONSULTAR NO ARQUIVO ADXUNTO.

PROGRAMA DE CONCILIACIÓN NADAL

Información do programa de conciliación na páxina do Concello

RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR

DURANTE O MES DE NOVEMBRO LEVARASE A CABO A RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR DO CENTRO.

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS É DO 4 AO 14 DE NOVEMBRO.

O DÍA 20 DE NOVEMBRO PROCLAMARANSE AS  CANDIDATURAS E SE REALIZARÁ O SORTEO PARA A MESA ELECTORAL DO SECTOR DE FAMILIAS.

O DÍA 27 DE NOVEMBRO TERÁ LUGAR A ELECCIÓN DE REPRESENTANTES DE FAMILIAS EN HORARIO DE 9 A 14 E DE 16:30 A 18:30.

O DÍA 28 DE NOVEMBRO A XUNTA ELECTORAL PROCLAMARÁ AS CANDIDATURAS ELIXIDAS.

O DÍA 4 DE DECEMBRO QUEDARÁ CONSTITUIDO O NOVO CONSELLO ESCOLAR.

Magosto

É tempo de MAGOSTO

O proxecto de centro para o curso2018/19

Neste curso que comeza con forzas e ilusións renovadas, imos investigar sobre a nosa contorna.