Cerceda: premio para os participantes do Ecopreguntoiro

Hoxe o alumnado de 6º de EP estivo en Cerceda pola participación no concurso de Radio Voz Ecopreguntoiro.

Alí recibiron o premio ao Ecoconsello.

Premio Especial ao ECOCONSELLO do concurso EcoVoz

O equipo formado por Lara López, Irene Aniel, Daniela Rodríguez, Claudia González e Alba Fernández, foi o responsable do mellor Ecoconsello desta edición de Ecovoz.

Foron premiados pola orixinalidade e contido da súa mensaxe. O encargado de gravalo foi Gael Fernández, tamén alumno de sexto: "Unha forma de botarlle as orellas á xente", resumiu o seu autor.

PARABÉNS POLO PREMIO

Excursión de 3 anos a ACOUGO

O venres 31 de maio o alumnado de 3 anos foi de excursión. Mirade que ben o pasaron.

INFORMACIÓN ESCOLARIZACION ALUMNADO 6º DE E.P.

Deixamosvos a continuación un documento con información importante para o alumnado de 6º de E.P.Información escolarización

Exhibición Policía Nacional

O alumnado de 6º de EP acudiu onte xunto con outros escolares da cidade a exhibición da Policia Nacional.

Exursión 6º EP

Hoxe o alumnado de 6º de EP realizou a súa excursión de fin de curso.

Convivencia Musical

Os alumnos/as de 4º de EP participaron nunha xuntaza musical que se celebrou hoxe na Praza Maior da nosa cidade.

GOLF na escola

Os nosos alumnos e alumnas de 5º de E.P. disfrutaron hoxe dunha clase de golf, dentro do programa XOGADE, nas instalacións do Real Montealegre Club de Golf