FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

eeeee

Dende o 21 de maio ao  22 de xuño está aberto o prazo para a solicitude de axudas para libros de texto e material escolar, para o curso 2021-2022.

Nos seguintes ligazóns pódese consultar toda a información:

1. Circular informativa

2. A Orde completa publicada no DOG do 20 de maio

3. O acceso á sede dixital para presentar telemáticamente.

4. O acceso á aplicación fondolibros para xenerar a solicitude.

5. O impreso de solicitude para imprimir e cubrir manualmente:

6. O cálculo da renda per cápita (con respecto á Renda 2019)

7. A documentación obrigatoria a presentar.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021

Dende o 14 de maio de 2021 están publicadas no taboleiro do centro as listaxes definitivas de alumnado admitido no CEIP Plurilingüe Amadeo Rodríguez Barroso para o curso 2021-2022.

Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial, no prazo de un mes contado a partir do día seguinte a esta publicación.

Os admitidos deberán formalizar a matrícula entre o 20 e o 30 de xuño.

Nota: Co obxectivo de evitarlle ás familias viaxes innecesarias ao centro, comunícase que estas listaxes definitivas coinciden exactamente coas listaxes provisionais publicadas no seu día, dado que non se produciron reclamacións no prazo establecido.

2 DE MAIO: DIA INTERNACIONAL CONTRA O BULLYING OU ACOSO ESCOLAR

O acoso escolar é cousa de todos.

Todos contra o acoso escolar.

PUBLICACIÓN DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2021-2022

O venres, 23 de abril, expoñeranse publicamente, no taboleiro de anuncios do centro, as listas de alumnado admitido e de alumnado non admitido no CEIP Plurilingüe Amadeo Rodríguez Barroso, para o próximo curso 2021-2122.

Publicadas as listas, ábrese un prazo de 5 días naturais para a presentación de reclamacións ante a Dirección do Centro.

CONCELLO DE OURENSE: CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA LIBROS DE EDUCACIÓN INFANTIL E COMEDORES ESCOLARES PARA O CURSO 2021-2022

A Concellería de Política Social do concello de Ourense informa que no BOP do día 12 de abril de 2021 saíu publicada a convocatoria para a petición de axudas de libros de educación infantil e comedores escolares para o curso 2021-22.

O prazo de presentación de solicitudes será dende o día 13 de abril ao 3 de maio, ambos os dous incluídos.

As instancias pódense recoller na Oficina de Atención Cidadá (Praza Maior 1), nas oficinas municipais da Rúa Bispo Carrascosa 8 e en todas as UNIS de Benestar Social.

Toda a información destas axudas pódese consultar na Sede electrónica municipal [https://sede.ourense.gob.es/public/catalog-detail/axudas_libros_comedor]

2 DE ABRIL: DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

A cumunidade educativa do CEIP Plurilingüe Amadeo Rodríguez Barroso únese ás campañas de concienciación sobre o autismo.