CONVOCATORIA DE AXUDAS

Está aberto o prazo para a solicitude de axudas para libros de texto e material escolar para o próximo curso 2024-25, por parte da Consellería de Educación.

Os prazos para a presentación de solicitudes do alumnado de EP, ESO e EE no centro escolar ou mediante a sede electrónica_Procedemento ED330B é ata o 21 de xuño de 2024.

Forma de presentación das solicitudes:

• Por Internet, na sede electrónica da Xunta de Galicia: Procedemento ED330B

• De xeito presencial, na secretaría do centro. Previamente deberase cubrir o impreso de solicitude (Anexo I e Anexo II), que se pode facer de dúas maneiras:

a) Creando unha solicitude na aplicación Fondo libros, que logo debe asinarse e presentala na secretaría do centro.

b) Cubrindo  o formulario, que se pode solicitar na secretaría do centro ou descargarse a través da aplicación Fondo Libros.

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2024-2025, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2023-2024.

MÁIS INFORMACIÓN:

1. Orde completa publicada no Dog.

2. Acceso á aplicación fondo libros para xerar a solicitude.

3. Acceso á sede electrónica da Xunta de Galicia.

Cuantías das axudas.pdf420.86 KB
Documentación nesesaria presentar coa solicitude.pdf397.7 KB