PUNTO LARANXA CONTRA O ACOSO E O CIBERACOSO ESCOLAR.

O Punto Laranxa é unha medida impulsada dende a Xunta de Galicia co obxectivo de erradicar o acoso e o ciberacoso nos centros educativos, grazas á colaboración de alumnado, persoal docente e non docente, familiares e outras persoas próximas á comunidade educativa. O anonimato constitúe un refuxio seguro á hora de denunciar, facilitando así o logro dun cambio entre todos e todas.

COMO FUNCIONA O PUNTO LARANXA? Se o estás a sufrir ou coñeces algún posible caso de acoso ou ciberacoso, axúdanos a paralo!

1. Escribe de maneira anónima a túa mensaxe nun lugar onde te sintas seguro/a.

2. Localiza o Punto Laranxa no teu centro (sitúado na entrada ao interior do centro ou na páxina web).

3. Deposita na caixa do Punto Laranxa a túa mensaxe (só é accesible ao equipo docente encargado de loitar contra o acoso escolar no teu cole).

PUNTO FÍSICO PUNTO VIRTUAL

1. O punto laranxa é anónimo.

2. A túa denuncia será tratada con confidencialidade.

3. Sempre hai persoas que te queren e te apoian.

Descarga de documentos
tríptico
cartel

O eclipse

Seguro que onte escoitastes ou vistes que houbo un Eclipse Solar por todas partes.

Por se non vos quedou claro, Quique, Ramón, Laila, Xeri e Luján xunto coa súa profe Alejandra explícano moi ben neste vídeo!!

Estade moi atentos!

Día do Arco da Vella

O pasado 3 de Abril foi o Día do Arco da Vella, e estas son as diversas actividades que fixemos para conmemoralo!

As aulas 1, 3 e Programas Formativos traballaron así de bonito para encher de cores o noso cole.

Recomendacións Lectoras de Abril Día dos Bicos

Mérida quere adicar as recomendacións lectoras de Abril aos BICOS, bicos de cores, bicos de boas noites, un montón de bicos, quere comervos a bicos a todxs!!!!

13 de abril día dos bicos

Contacontos no CEIP As Mercedes, TEA

Hoxe fumos a contar un conto ao CEIP As Mercedes!!!, eleximos o conto TEA, de Alejandra González, aprendimos a ver o mundo dende as gafas de TEA a protagonista.

Disfrutamos moito da compañía dos nosos espectadores!!!, gracias por convidarnos!!!

E noraboa a Paula, Antón, Escarlen,Vicky, Jenny, Laura, Lorena e Victor, que me contou un paxariño que andaba revoloteando por alí que o fixeron fenomenal!!!, o xoves repetimos a contada no cole!!!!

2 de Abril día de Concienciación das persoas con TEA

#voluntariadonabiblio

Concerto de Paco Nogueiras

O venres 22 coa finalización do trimestre, a Deputación de Lugo axudounos a traer ao noso centro a Paco Nogueiras.

Que ben o pasamos! Bailamos e cantamos sen parar, foi un concertazo!

Desfrutamos moito todos xuntos como despedida ata a volta de vacacións!

DÍA DA AUGA

O pasado venres foi o Día da Auga, antes de irnos de vacacións traballamos nas aulas sobre a importancia da mesma, así de chulos nos quedaron os traballos que fixemos!!!