F1901105 - Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés

Proposta formativa destinada ao profesorado de inglés para potenciar a expresión oral entre o alumnado de educación primaria e secundaria.
Propuesta formativa destinada al profesorado de inglés para potenciar la expresión oral entre el alumnado de educación primaria y secundaria.
Mar, 14/01/2020 - 18:33
Estratexias para o fomento da competencia oral en inglés

• Introdución ao Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas e a súa vinculación co desenvolvemento dos currículos de primaria e secundaria.
  • Estratexias de aula para fomentar a competencia oral do alumnado e a súa participación activa.
  • Emprego das novas tecnoloxías como complemento para desenvolver a expresión oral nas aulas e fóra delas.

Menús CAFI node R

Sección