Título node Learning object

Convocatoria de propostas de modelos de aprendizaxe móbil que abarcan toda a escola
Ven, 09/03/2018 - 14:44

A UNESCO lanzou unha convocatoria co fin de recompilar as Mellores Prácticas en Aprendizaxe Móbil en contornas escolares.

Trátase dunha iniciativa que persegue informar aos responsables políticos e aos profesionais sobre as leccións aprendidas na planificación e implementación de programas de aprendizaxe móbil en toda a escola, promovendo modelos efectivos de aprendizaxe móbil en toda a escola para garantir que as estas se convertan nunha contorna de aprendizaxe innovadora dentro a Axenda de Desenvolvemento Sustentable marcada para o 2030.

Se os centros son seleccionados, a UNESCO recoñecerá o modelo desa escola como a mellor práctica para utilizar a aprendizaxe móbil a nivel escolar. Ademais, o seu modelo perfilarase como un caso de estudo na publicación da UNESCO sobre Mellores Prácticas na Aprendizaxe Móbil. Os casos seleccionados tamén se beneficiarán dunha gran visibilidade no sitio web da UNESCO e nas conferencias internacionais organizadas pola UNESCO.

Na seguinte ligazón poderán atopar maior información respecto diso https://en.unesco.org/themes/ict-education/mobile-learning/fazheng/call-proposals

A data límite para enviar calquera proposta é o 16 de marzo de 2018 (medianoite, hora de París).