Título node Learning object

Dom, 01/10/2017 - 15:52

PREMIOS PARA CENTROS DE ENSINO

PREMIOS PARA PROFESORADO

• Premio Plan Proxecta de Innovación Educativa para centros participantes no Plan Proxecta a través dos programas Donas de si e Por 365 días de respecto e igualdade. Convocatoria de 2017.

PREMIOS PARA ALUMNADO

• Concurso de Viñetas da Deputación da Coruña. Categoría A (12-14 anos) e B (15-18). Convocatoria de 2017.
  • Concurso de guións contra a viiolencia de xénero. Alumnado de 12 a 18 anos. Convocatoria de 2017.
  • Premio Sofía Novoa á inclusión da perspetiva de xénero nos traballos de fin de grao e máster (para alumnado da Universidade de Vigo) da Deputación de Pontevedra. Convocatoria.

PREMIOS PARA OUTROS COLECTIVOS

• Premios á introdución da perspectiva de xénero na docencia e na investigación (USC). Convocatoria de 2017.
  • Concurso de Ideas "Luísa Villalta" de Proxectos Culturais pola Igualdade da Deputación da Coruña. Convocatoria de 2017.