Título node Learning object

Programa Escolas Embaixadoras do Parlamento Europeo curso 2017/2018
Lun, 26/06/2017 - 09:39

Información

Este programa pretende achegar o Parlamento Europeo a alumnado e profesorado, converténdoos en embaixadores da sede da democracia europea.

Participar no programa implica:

• Traballo en clase sobre o Parlamento Europeo (ao redor dunha hora á semana) en base ao workbook facilitado polo Parlamento Europeo nas catro linguas cooficiais do Estado, así como en inglés e francés
  • Posta en marcha dun infopoint sobre o Parlamento Europeo no centro
  • Organización de actividades ao redor do día de Europa (9 de maio).

Os centros que completan con éxito devanditos requisitos durante o curso escolar reciben a placa de escola embaixadora do Parlamento Europeo nunha cerimonia en Madrid. Ademais convídase aos centros participantes a reunións de formación na sede do PE en España, así como a posibilidade de participar en viaxes a Bruxelas e Estrasburgo para algúns alumnos e profesores.

Existe a posibilidade de entrar en contacto e hermanarse con centros doutros estados da UE.

O programa diríxese a alumnado de 4°ESO / 1°de Bacharelato.

Contacto e inscricións

Parlamento Europeo