Título node Learning object

III Concurso de fotografía Galicia, Auga e Literatura
Xov, 09/03/2017 - 11:03

Descrición

La Voz de Galicia e VIAQUA convocan o III concurso de fotografía Galicia, Auga e Literatura.

Obxectivo

Preténdese que o alumnado dea a súa visión fotográfica sobre pasaxes estelares ou momentos cume das grandes obras da literatura galega na que estea presente a auga. En concreto, preténdese conseguir unha visión fotográfica que contribúa a concienciar sobre o coidado do medio ambiente e da auga como recurso natural escaso.

Requisitos

As fotografías deberán ser inéditas, en B/N ou en cor e non poderán ser manipuladas por programas de tratamento de imaxe nin ser seleccionadas ou premiadas en calquera outro certame ou concurso.

Os/as profesores/as deberán coordinar e revisar os traballos do alumnado, ademais de orientalo na súa elaboración.

A imaxe irá acompañada dunha breve explicación do porqué do/a autor/a ou obra escollida.

Criterios de cualificación

Ou xurado valorará a creatividade e a orixinalidade á hora de plasmar nunha fotografía a importancia do coidado do medio ambiente e a auga como recurso escaso, así como o interese do traballo.

• Infantil: de 6 a 12 anos.
  • Xuvenil: de 13 a 16 anos.
  • Docente

• 1.º premio: cámara de fotos dixital
  • 2.º premio: lote de libros de literatura galega
  • Docente: estancia dunha noite para dúas persoas en Hotel OCA Balneario Augas Santas & Golf Resort en Pantón (Ourense), en habitación dobre, en réxime de aloxamento e almorzo. Inclúe acceso básico ao circuíto termal.

Prazo

Ata o 5 de maio de 2017.

Máis información

La Voz de Galicia. Departamento de Márketing, Polígono industrial de Sabón, Avenida da prensa 84-85, 15143 Arteixo, A Coruña