O conselleiro de Educación asiste a inuguración da XXXIV promoción curso da UNED en Pontevedra

No acto entregáronse os diplomas acreditativos da anterior promoción na que se inclúe os primeiros 29 seniors que remataron os seus estudos nesta sede universitaria

Mér, 20/10/2010 - 18:41

O conselleiro de Educación e Ordenación Universitaria, Xesús Vázquez Abad, destacou hoxe a importancia da Universidade Nacional de Educación a Distancia (UNED) “que conta xa con trinta e oito anos de experiencia, coa peculiaridade de facilitar o acceso aos estudos superiores a persoas que non poderían ter conseguido por diversas razóns”.

Durante a súa asistencia ao acto de inauguración do curso universitario da UNED en Pontevedra, nun acto celebrado esta tarde no centro asociado ubicado na cidade do Lerez, o conselleiro fixo fincapé na labor da UNED como medio de acceso ao ensino universitario, cunhas características que acabaron por conformar “un alumnado plural, con intereses e circunstancias propias e diferenciadas que converxen nuns anceios comúns, o do coñecemento e o do crecemento persoal”.

Ademais, Vázquez Abad quixo transmitir a súa “especial felicitación á primeira promoción de alumnos da UNED Senior –a mellor mostra da ansia de educación ao longo de toda a vida-, e aos da 33 promoción que reciben hoxe o seu diploma, aos que desexo un brillante futuro no mundo laboral”..

Antes da intervención do conselleiro neste acto inaugural participaron o Coro do Colexio de Abogados de Pontevedra, que interpretaron o canto “Canticorum jubilo”, de Haendel; e posteriormente interveu o Vicerreitor de centros asociados da UNED, o profesor Antonio Fernández Fernández; así como a secretario da Centro en Pontevedra, Ana Isabel Vázquez Reboredo.

Ademais, Roberto Blanco Valdés, catedrático de Dereito Constitucional do Departamento de Dereito Público e Teoría do Estado da Facultade de Dereito da Universidade de Santiago, dará un relatorio en torno a o tema “Hai que reformar a Constitución Española?”. No acto estivo presente o xefe territorial de Educación en Pontevedra, César Pérez Ares

Estreita colaboración

Doutra banda, o conselleiro fixo mención á colaboración estreita entre a Consellería e a UNED. “Proba disto son os convenios asinados neste curso: para realizar prácticas do máster universitario en formación do profesorado, para actividades de formación permanente deste e para realizar o practicum dos títulos de Psicoloxía, Psicopedagoxía, Pedagoxía e Educación Social”, dixo.

Respecto da metodoloxía de ensino da UNED, o conselleiro dixo que “vivimos nunha época de globalización e na era do coñecemento, e a UNED foi quen de colocarse á vangarda da educación non presencial ao poñer a disposición da comunidade educativa todos os medios tecnolóxicos ao seu alcance, para situala como pioneira no uso das tecnoloxías da información”.

Diplomas acreditativos

Tras isto procedeuse a entrega de diplomas aos 123 licenciados da XXXIII promoción da UNED en Pontevedra, e os 29 estudantes da I edición senior. Posteriormente foi interpretado o “Ave rerum corpus”, de W.A. Mozart, e interveu a directora do centro en Pontevedra, Beatriz Rodríguez López.

Arredor de 5.500 alumnas e alumnos cursarán este ano estudos neste centro asociado da UNED; que incrementa ademais no curso 2010/2011 a súa oferta. Así, poderanse estudar, ademais dos xa ofertados o ano pasado, os graos en Antropoloxía, Ciencias Ambientais, Física, Matemáticas, Química, Administración e Dirección de Empresas, Dereito, Traballo Social, Turismo, Pedagoxía, Enxeñaría en tecnoloxías industriais, Enxeñaría Informática e Enxeñaría en Tecnoloxías de la Información.

Doutra banda, poderán estudarse neste centro, a través do CUID, o galego, español, inglés, francés, italiano, alemán, euskera, portugués, catalán-valenciano, árabe, chinés, ruso e xaponés.

No acto tamén participaron Antonio Gómez Rivera, subdirector Xeral e Director de Relacións Institucións de Caixanova; Miguel Anxo Fernández Lores, alcalde do Concello de Pontevedra, Rafael Louzán Abal, presidenta da Deputación de Pontevedra: Finalmente o novo curso foi inaugurado polo vicerreitor de centros asociados da UNED.

Coa presenza de Vázquez Abad neste acto vólvese a demostrar o apoio da Consellería ao desenvolvemento da UNED, coa que o pasado mes de setembro se asinaron tres novos acordos. En virtude destes documentos amplíase nun centenar do número de prazas para a realización do máster de profesorado; ademais se desenvolveran actividades de formación permanente do profesorado; o outro acordo permitirá a realización de prácticas do alumnado das titulacións de Psicoloxía, Psicopedagoxía, Pedagoxía, e Educación Social nos centros e institucións educativas dependentes da administración galega.