Skip to main content area
Número:
86 / xullo-decembro 2023
A Revista
Colabora
Editorial
Hemeroteca
Mapa do portal
Accesibilidade
Formulario de busca
Buscar
Investigación
Experiencias
Entrevista
Foro
Innovación
Plan Proxecta
Contidos educativos
Outros
A nosa escola
Bibliotecas
Biblioteca escolar
Boas prácticas
Hora de ler
Formación
Enfoques
Proxeccións
Ampliacións
Vostede está aquí
Inicio
Bibliotecas
Biblioteca escolar. Laboratorio creativo de aprendizaxes
Como foi o proceso transformador
Número:
86 / xullo-decembro 2023
Ler máis
acerca de Biblioteca escolar. Laboratorio creativo de aprendizaxes
Facer biblioteca en tempos de migracións
Número:
85 / xaneiro-xuño 2023
Ler máis
acerca de Facer biblioteca en tempos de migracións
Non esperamos o futuro, vivimos no presente: o camiño a unha biblioteca LIA.3
De como transformar unha sala de lectura nunha biblioteca do presente.
Número:
84 / xullo-decembro 2022
Ler máis
acerca de Non esperamos o futuro, vivimos no presente: o camiño a unha biblioteca LIA.3
Bibliotecas LIA, ampliando horizontes
A participación no proxecto LIA 2 achegou novos aires á biblioteca do centro. Bibliotecadocole abriu novos camiños para a comunidade educativa, abrindo as portas a unha biblioteca escolar do século XXI.
Número:
83 / xaneiro-xuño 2022
Ler máis
acerca de Bibliotecas LIA, ampliando horizontes
A palabra habita a biblioteca escolar
Número:
82 / xullo-decembro 2021
Ler máis
acerca de A palabra habita a biblioteca escolar
Biblioteca escolar no ensino enraizado
Ensino rural e igualdade de oportunidades desde a biblioteca escolar
Número:
81 / xaneiro-xuño 2021
Ler máis
acerca de Biblioteca escolar no ensino enraizado
Xeografías lectoras na biblioteca escolar
Atravesar o mapa da lectura pode facerse desde distintas ópticas, comezar a viaxe desde distintos portos
Número:
80 / xullo-decembro 2020
Ler máis
acerca de Xeografías lectoras na biblioteca escolar
Bibliotecas escolares abertas, activas e imprescindibles
Número:
79 / xaneiro-xuño 2020
Ler máis
acerca de Bibliotecas escolares abertas, activas e imprescindibles
As bibliotecas gañan espazos. Avaliar para aprender
“O máis importante non é o feito de avaliar, nin sequera o xeito de facelo, senón ao servizo de quen se fai”.
Número:
78 / xullo-decembro 2019
Ler máis
acerca de As bibliotecas gañan espazos. Avaliar para aprender
Camiño dunha biblioteca inclusiva
Número:
77 / xaneiro-xuño 2019
Ler máis
acerca de Camiño dunha biblioteca inclusiva
Páxinas
1
2
3
seguinte ›
última »