Visualización das actividades de JClic

Vou abrir un novo fío para un tema tratado neste foro hai xa case cinco anos. Trátase de que, se ben as actividades JClic funcionan correctamente desde o punto de vista do alumno, o profesor non ten forma conveniente de visualizalas.

Creo que o problema podería arranxarse actualizando o módulo de JClic na instalación de Moodle de Multisite.

Eu teño unha instalación local de Moodle 1.8.5, a mesma versión que usa Multisite, que logrei instalar nun servidor LAMP con Ubuntu 8.10 en VirtualBox. O certo é que usando a versión 2008110700 do módulo de JClic descargada de

phobos.xtec.cat/lgarcia9/moodle/file.php/1/Moduls_Utilitzats/jclicmoodle-0.1.0.9.zip

aparece enriba á dereita da táboa de resultados do alumnado unha ligazón para visualizar a actividade, que funciona correctamente.

Sen embargo, Multisite emprega unha versión anterior (2008012300), e esa é probablemente a causa do problema. Penso que todos os profesores que usamos JClic vos agradeceríamos que investigásedes esta posibilidade de darlle solución.

jclic

Moitas grazas pola túa colaboración

forum | by Dr. Radut