PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2018-19

Pódese consultar no documento adxuntado o proceso de admisión do alumnado para o curso 2018-19.

A Dirección

VIAXE A AVILÉS - COMILLAS - BILBAO

Os días 18, 19 e 20 de abril o Departamento de Artes Plásticas realizou unha viaxe a Avilés, Comillas e Bilbao.

Os alumnos e as alumnas  de 1º de Bacharelato con Debuxo Técnico e Debuxo Artístico, acompañados polos profesores Xesús Sanmartín e Cristina Durán, visitaron o Centro Niemeyer, o Museo Guggenheim e o Capricho de Gaudí.

Na tarde do xoves 19, fixeron un percorrido guiado pola zona vella de Bilbao.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2018-19

Pódese consultar no documento adxuntado a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2018-19.

A Dirección

SEMANA DA CIENCIA

Os días 20, 21 e 22 de marzo celebrouse a semana da ciencia.

Un equipo de alumnos e alumnas de 4º da ESO e 1º de Bacharelato, acompañados das profesoras Ángeles Ramos e Mercedes Monteagudo e do profesor José Carlos Barcia, amosaron experimentos ao alumnado de 1º e 2º da ESO.

CHARLA FÍSICA RECREATIVA

O día 9 de febreiro estivo co alumnado de bacharelato científico o profesor Benito Vázquez Dorrío, da Universidade de Vigo, realizando algunhas demostracións prácticas nas que tratou de explicar como o noso ollo percibe as cores ou como se producen esas cores nunha pompa de xabrón...

CONTACONTOS CON PAULA CARBALLEIRA

O martes 19 de decembro recibimos a visita no noso instituto de Paula Carballeira, recoñecida escritora, narradora oral e actriz.