PUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Recórdase que as listaxes provisionais do Fondo Solidario de Libros de Texto estarán expostas no hall de entrada do instituto a partir do próximo xoves 8 de xullo.

Lembre que:

CALENDARIO FIN DE CURSO E INSTRUCIÓNS DE MATRÍCULA (CURSO 2021-2022)

Achégase a seguinte información:

• Calendario fin de curso e horarios de matrícula.
  • Instrucións para formalizar a matrícula (curso 2021-22)
  • Instrucións para realizar o pago de taxas no caixeiro de ABANCA
  • Impreso de matrícula de 1º da ESO.

Por motivos de seguridade e hixiene non se farán fotocopias, nin facilitaremos ningún documento no centro.

Un saúdo.

A dirección

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (2021/22)

Publicada, no DOG do día 20 de maio de 2021, a ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22 (código de procedemento ED330B).

Prazo da presentación: 21/05/2021 - 22/06/2021

Na convocatoria actual pódese realizar a solicitude accedendo á aplicación Fondolibros, e posteriormente poderase optar polas seguintes formas de presentación:

• Presentación no centro: neste caso imprimirán a solicitude e o anexo II e presentaranos no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación. Tamén se pode imprimir en branco e cubrir de xeito manual.
  • Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia (código de procedemento ED330B). https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

Para presentar as solicitudes no centro é necesario pedir cita previa no teléfono 881867080. Os anexos deberán estar cumprimentados debidamente e haberá que presentar copia da documentación complementaria. Por motivos de hixiene e seguridade non se farán fotocopias, nin facilitaremos os anexos no centro.

Achégase como documentación adxunta un resumo das instrucións do procedemento e os ANEXOS I e II

Un saúdo

VÍDEO PROMOCIONAL CICLOS FORMATIVOS

PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021-22

Pódese consultar no documento adxuntado o proceso de admisión do alumnado para o curso 2021-22.

ENLACE Á APLICACIÓN PARA CUBRIR AS SOLICITUDES

A Dirección