FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDA ADQUISICIÓN MATERIAL ESCOLAR ALUMNADO E.S.O. (2017-18)

SEMANA DE XAPÓN NA BIBLIOTECA DO IES TERRA DO XALLAS

CHARLA CON DOLORES VILAVEDRA. LETRAS GALEGAS 2017

O mércores 3 de maio o alumnado de Bacharelato asistiu, no Salón de Actos do instituto, a unha charla impartida por Dolores Vilavedra: "Carlos Casares, un país de palabras".

Dolores Vilavedra, profesora de Literatura Galega da USC e crítica literaria, fixo unha completa análise de toda a traxectoria de Carlos Casares, autor homenaxeado nas Letras Galegas deste 2017.

VISITA Á CORUÑA

O martes 25 de abril o alumnado de 1º da ESO realizou unha visita á Coruña.

A saída, organizada pola Biblioteca e o Departamento de Xeografía e Historia, contou pola mañá coas visitas ao Museo Casares Quiroga e ao Museo Pardo Bazán.

Pola tarde, a actividade continuou no Castelo de San Antón.

DESAFIANDO FRONTEIRAS

O luns 24 de abril o alumnado de 4º da ESO estivo a traballar sobre as migracións e a situación das persoas refuxiadas.

VIAXE A BURGOS E ATAPUERCA

Os días 19, 20 e 21 de abril o alumnado de 1º de Bacharelato, acompañados polas profesoras Mª Xosé Canitrot, María Mayo e Mar Fuentes, viaxou a Burgos.

CHARLA INFORMATIVA UNIVERSIDADE DA CORUÑA

O martes 18 de abril parte do alumnado de 2º de Bacharelato asistiu, no Salón de Actos do instituto, a unha charla informativa da Universidade da Coruña.

ALGUNHAS IMAXES DA SEMANA CULTURAL

MERCADO SOLIDARIO

O mercadiño solidario "i-Market" está organizado polo alumnado de Iniciación á Actividade Emprendedora e Emprensarial (4º ESO) e levarase a cabo o mércores 5 e xoves 6 de 10:30 a 12 horas na entrada do Edificio Novo.

2ª SEMANA CULTURAL DO IES TERRA DO XALLAS

Mañá día 3 de abril, comezamos coa 2ª SEMANA CULTURAL.