FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR (2019/20)

Publicada, no DOG do día 20 de maio de 2019, a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

Presentación de solicitudes do alumnado da ESO no centro ou na Sede Electrónica: ata o 21/06/2019 (si se entrega no centro recomendamos que sexa antes do día 7 de xuño por motivos organizativos)

Achéganse os seguintes ficheiros adxuntos: resumo da convocatoria, orde da convocatoria e ANEXOS (solicitudes)

PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2019-20

Pódese consultar no documento adxuntado o proceso de admisión do alumnado para o curso 2019-20.

A Dirección

CARTA DE PRESENTACIÓN DO CURSO 2018-19

Achegamos como ducumentación anexa a carta de presentación do curso 2018-19 para as familias do alumnado matriculado no IES Terra do Xallas e que contén a seguinte información:

- Carta presentación curso 2018-19
- Calendario escolar
- Horarios de atención ás familias
- Horario de cada grupo

Un saúdo

A Dirección

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO: LISTAXE PROVISONAL DE ADMITIDOS/AS E LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-19

Achégase como documento adxunto a listaxe provisional de admitidos/as no Fondo Solidario de Libros de Texto.

Período de reclamación ou comprobación: do 12 ao 16 de xullo.

O alumnado que teña que realizar probas extraordinarias en setembro devolverá os libros entre os días 3 e 4 de setembro.

A listaxe definitiva de admitidos/as no Fondo Solidario de Libros de Texto será publicada o 14 de setembro.

A entrega de libros farase a partir do 17 de setembro.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO E COMEZO DE CURSO 2018-19

Achegamos como documento adxunto o horario de probas extraordinarias de setembro e o calendario de comezo de curso 2018-19.

Un saúdo

O IES TERRA DO XALLAS ACADA A 5ª MELLOR NOTA DE GALICIA NA ABAU

Outro ano mais debemos felicitar á comunidade educativa do IES Terra do Xallas polos excelentes resultados acadados nas probas de acceso a universidade (ABAU). Dos 30 alumnos/as presentados (o 70% do alumnado matriculado en 2º de bacharelato) logramos un 100% de aptos, e dos 281 centros públicos e privados de Galicia, o IES Terra do Xallas obtén a quinta mellor nota, cunha media de 7,325 na parte xeral (o curso pasado obtivemos unha cualificación media de 7,24). Comentar que a  cualificación media da proba xeral en Galicia é de 6,152, polo tanto superamos a media en 1,173 puntos.

O centro con mellor nota na parte xeral é o IES S. Rosendo de Mondoñedo que presentaba 16 alumnos/as que acadaron unha nota media de 7,891, seguido polo IES Saturnino Montoya de Ferrol que con 45 alumnos/as acada unha nota media de 7,577, o IES Terra Trasancos de Narón que con 12 alumnos/as acada unha nota media de 7,504 e o centro privado Alca de Ames que con 12 alumnos/as acada unha nota media de 7,413.