VISITA AO CAMPEONATO INTERNACIONAL DE BARISTAS DO IES DE FOZ

O venres 17 de febreiro o alumnado de FP Básica de Cociña e Restauración asistiu, acompañado polas profesoras Carmen Alvite e Mar León, ao IES de Foz, lugar de celebración durante tres días do X Campeonato Internacional de Baristas de Escolas de Hostalaría, o V Campeonato Internacional de cata de cafés de Escolas de Hostalaría, e o V Campeonato Internacional de Baristas profesionais.

CHARLA SOBRE ACOSO ESCOLAR

O mércores 15 de febreiro, o alumnado de 2º da ESO asistiu no salón de actos do centro a unha charla preventiva sobre Acoso escolar impartida por Gustavo Vázquez, formador da Garda Cívil.

Esta actividade forma parte do Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade escolar nos centros educativos e nos seus contornos.

CHARLA SOBRE OS RISCOS DAS NOVAS TECNOLOXÍAS

O Mércores 8 de Febreiro, o alumnado de 1º da ESO asistiu no Salón de Actos do centro a unha charla sobre o uso seguro das novas tecnoloxías impartida pola formadora da Garda Civil Mar Mezquita.

VISITA CULTURAL A LUGO

Os días 2 e 3 de febreiro o alumnado de Cultura Clásica (3º ESO) e de Historia da Arte (2º BAC) visitaron a cidade de Lugo e o Castro de Viladonga.

CHARLA DO PROGRAMA A PONTE ENTRE O ENSINO MEDIO E A USC : É xusto o noso sistema fiscal?

O mércores 1 de Febreiro o alumnado do Ciclo de Xestión Administrativa, do Ciclo Superior de Administración e Finanzas, e das materias Economía e Fundamentos de administración e xestión de 1º e 2º de Bacharelato asistiron, no salón de actos do centro, a unha charla con Antonio López Díaz, catedrático de Dereito Financiero e Tributario da Universidade de Santiago de Compostela.

ENTREGA DE PREMIOS DO I CONCURSO DE FOTOGRAFÍA DA BIBLIOTECA DO IES TERRA DO XALLAS

O martes 31 de Xaneiro tivo lugar a inauguración e entrega de premios do I Concurso de fotografía da Biblioteca do IES Terra do Xallas.

As fotografías presentadas inspiráronse nun dos dous textos propostos:

Monotonía

Rodaxe da curtametraxe "Metamorfose no instituto"

Intensa e inesquecible xornada de rodaxe do alumnado de 4º da ESO e de Taller Audiovisual de 1º de Bacharelato, coordinados por Andrés Rozados, Lois Blanco, Pablo Cacheda e maquillados por Tita F. Echevarría.

CHARLA PREVENTIVA SOBRE ALCOL E OUTRAS DROGAS

O alumnado de 4º da ESO asistiu no salón de actos do centro a unha charla preventiva sobre Alcol e outras drogas.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR (28/11/2016)

Achegamos como documento adxunto a carta enviada ás familias onde se pode consultar as instruccións para poder votar nas elección ao Consello Escolar, así como as datas e prazos das mesmas.

CARTA PRESENTACIÓN CURSO 2016-17

Neste enlace as familias do alumnado matriculado no IES Terra do xallas pode descargar ou visualizar a carta de presentación do curso 2016-17 e que contén a seguinte información: