ALGUNHAS IMAXES DA SEMANA CULTURAL

MERCADO SOLIDARIO

O mercadiño solidario "i-Market" está organizado polo alumnado de Iniciación á Actividade Emprendedora e Emprensarial (4º ESO) e levarase a cabo o mércores 5 e xoves 6 de 10:30 a 12 horas na entrada do Edificio Novo.

2ª SEMANA CULTURAL DO IES TERRA DO XALLAS

Mañá día 3 de abril, comezamos coa 2ª SEMANA CULTURAL.

CHARLA INFORMATIVA DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO CO PROFESOR LUIS HERVELLA TORRÓN

O martes 14 de marzo o alumnado de 2º de Bacharelato asistiu, no Salón de Actos do centro, a unha charla informativa sobre a USC.

O catedrático Luis Hervella Torrón, delegado do Reitor para o Ensino Medio, explicou o proceso de acceso á Universidade, as becas que ofrece a Universidade de Santiago e respondeu ás dúdidas do alumnado sobre a selectividade.

VISITA AO FÓRUM GASTRONÓMICO A CORUÑA

O luns 13 de marzo o alumnado de Cociña e Restauración asistiu ao Fórum Gastronómico de A Coruña, evento de referencia no mundo da hostalería e gastronomía, con máis de 200 expositores e actividades variadas como obradoiros, catas, presentacións.

ITINERARIO AS MÉDULAS - ASTORGA - COVA DE VALPORQUERO - NORTE DE GALICIA

Durante tres días, 8, 9 e 10 de marzo, o alumnado de 2º de Bacharelato realizou un interesante itinerario, que comezou na mañá do 8 de marzo cunha ruta guiada nas Médulas, na que se explicou a forma de explotación empregada na maior mina a ceo aberto da época romana, declarada Patrimonio da Humanidade.

VISITA AO PARLAMENTO

O martes 7 de marzo o alumnado de cuarto da ESO visitou o Parlamento de Galicia, actividade organizada polos Departamentos de Filosofía e de Xeografía e Historia.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER.

O luns 6 de marzo o alumnado de primeiro e segundo da ESO asistiu, no salón de actos do instituto, a un espectáculo de narración oral do contacontos CAXOTO con motivo do Día Internacional da Muller.

A actividade, organizada polo Centro de Información á Muller do Concello de Santa Comba, ten como obxectivo a loita pola igualdade de xénero.

VISITA A III FEIRA DE MINERAIS DE SANTIAGO DE COMPOSTELA. O WOLFRAMIO EN GALICIA.

O venres 3 de marzo, o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía organizou, para o alumnado de primeiro da ESO, unha visita á III Feira de minerais de Santiago de Compostela. O wolframio en Galicia.

Charla con Dolores Cortina Gil. O IMPACTO DO GAS RADÓN EN GALICIA.

O xoves 23 de febreiro, o Departamento de Física e Química organizou unha charla con Dolores Cortina Gil, responsable do Departamento de Física de Particulas e do Laboratorio De Análise de radiacións da USC.

Dolores Cortina comentou aspectos peculiares do gas radón, como a súa mobilidade elevada, que é soluble en auga e máis pesado có aire.