LISTAXE PROVISIONAL ADMITIDOS E EXCLUÍDOS - FONDO SOLIDARIO LIBRO DE TEXTO

Pódese consultar no ficheiro adxuntado a listaxe provisional de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto.

IES TERRA DO XALLAS 4ª MELLOR NOTA MEDIA DE GALICIA NAS ABAU

Facémonos eco da noticia publicada na VOZ DE GALICiA (06/07/2017) onde se recollen os centros educativos de Galicia coas mellores notas nas probas de acceso á Universidade (ABAU).

Nese "ranking" publicado, o noso centro, IES TERRA DO XALLAS, acada a 4ª mellor nota media de Galicia cun 7,254 (mellor nota media de Galicia 7,379).

Podedes consultar a noticia completa no seguinte enlace: http://www.lavozdegalicia.es/noticia/galicia/2017/07/06/centros-grandesbachillerato-abauinstitutos-publicos-galicia-destacan-rankings-notas-selectividad/0003_201707G6P2991.htm

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-18

Pódese consultar no ficheiro adxunto a relación de libros de texto para o curso 2017-18.

Recordamos ás familias que solicitaron participar no fondo de libros de texto que as listas provisionais publicaranse no centro o día 14 de xullo.

As listas definitivas e o reparto dos libros a partir do día 15 de setembro.

HORARIOS DOS EXAMES DE SETEMBRO 2017

Pódese consultar no ficheiro adxunto os horarios dos exames de setembro (2017), horarios de entrega de boletíns e reclamacións, datas e horario de matrícula e horario de presentación comezo de curso 2017-18.

-INSTRUCCIÓNS PARA REALIZAR A MATRÍCULA (CURSO 2017-18)

Achégase como documentación adxunta as instrución para realizar a matrícula do vindeiro curso 2017-18, así como información sobre o transporte escolar, o comedor escolar e as fotocopias.

CALENDARIO FIN DE CURSO, ENTREGA BOLETÍNS E HORARIOS DE MATRÍCULA

Pódese consultar no documento adxuntado o calendario de fin de curso, o horario de entrega de boletíns e os horarios de matrícula do mes de xullo.

A Dirección

FONDO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDA ADQUISICIÓN MATERIAL ESCOLAR ALUMNADO E.S.O. (2017-18)

SEMANA DE XAPÓN NA BIBLIOTECA DO IES TERRA DO XALLAS

CHARLA CON DOLORES VILAVEDRA. LETRAS GALEGAS 2017

O mércores 3 de maio o alumnado de Bacharelato asistiu, no Salón de Actos do instituto, a unha charla impartida por Dolores Vilavedra: "Carlos Casares, un país de palabras".

Dolores Vilavedra, profesora de Literatura Galega da USC e crítica literaria, fixo unha completa análise de toda a traxectoria de Carlos Casares, autor homenaxeado nas Letras Galegas deste 2017.

VISITA Á CORUÑA

O martes 25 de abril o alumnado de 1º da ESO realizou unha visita á Coruña.

A saída, organizada pola Biblioteca e o Departamento de Xeografía e Historia, contou pola mañá coas visitas ao Museo Casares Quiroga e ao Museo Pardo Bazán.

Pola tarde, a actividade continuou no Castelo de San Antón.