CHARLA INFORMATIVA DA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO CO PROFESOR LUIS HERVELLA TORRÓN

O martes 14 de marzo o alumnado de 2º de Bacharelato asistiu, no Salón de Actos do centro, a unha charla informativa sobre a USC.

O catedrático Luis Hervella Torrón, delegado do Reitor para o Ensino Medio, explicou o proceso de acceso á Universidade, as becas que ofrece a Universidade de Santiago e respondeu ás dúdidas do alumnado sobre a selectividade.

VISITA AO FÓRUM GASTRONÓMICO A CORUÑA

O luns 13 de marzo o alumnado de Cociña e Restauración asistiu ao Fórum Gastronómico de A Coruña, evento de referencia no mundo da hostalería e gastronomía, con máis de 200 expositores e actividades variadas como obradoiros, catas, presentacións.

ITINERARIO AS MÉDULAS - ASTORGA - COVA DE VALPORQUERO - NORTE DE GALICIA

Durante tres días, 8, 9 e 10 de marzo, o alumnado de 2º de Bacharelato realizou un interesante itinerario, que comezou na mañá do 8 de marzo cunha ruta guiada nas Médulas, na que se explicou a forma de explotación empregada na maior mina a ceo aberto da época romana, declarada Patrimonio da Humanidade.

VISITA AO PARLAMENTO

O martes 7 de marzo o alumnado de cuarto da ESO visitou o Parlamento de Galicia, actividade organizada polos Departamentos de Filosofía e de Xeografía e Historia.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER.

O luns 6 de marzo o alumnado de primeiro e segundo da ESO asistiu, no salón de actos do instituto, a un espectáculo de narración oral do contacontos CAXOTO con motivo do Día Internacional da Muller.

A actividade, organizada polo Centro de Información á Muller do Concello de Santa Comba, ten como obxectivo a loita pola igualdade de xénero.

VISITA A III FEIRA DE MINERAIS DE SANTIAGO DE COMPOSTELA. O WOLFRAMIO EN GALICIA.

O venres 3 de marzo, o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía organizou, para o alumnado de primeiro da ESO, unha visita á III Feira de minerais de Santiago de Compostela. O wolframio en Galicia.

Charla con Dolores Cortina Gil. O IMPACTO DO GAS RADÓN EN GALICIA.

O xoves 23 de febreiro, o Departamento de Física e Química organizou unha charla con Dolores Cortina Gil, responsable do Departamento de Física de Particulas e do Laboratorio De Análise de radiacións da USC.

Dolores Cortina comentou aspectos peculiares do gas radón, como a súa mobilidade elevada, que é soluble en auga e máis pesado có aire.

VISITA A TMC CANCELA

O mércores 22 de febreiro, o alumnado de 2º do Ciclo Medio de Xestión Administrativa e o de 2º do Ciclo Superior de Administración e Finanzas visitou a fábrica de maquinaria agrícola e forestal TMC Cancela, en Anxeriz (Tordoia).

VISITA AO MUNCYT

O mércores 22 de febreiro o Departamento de Tecnoloxía, en colaboración co Departamento de Física e Química, organizou unha visita ao Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía da Coruña (MUNCYT). Durante dúas horas os alumnos de 2º curso da ESO, organizados en tres grupos, coñeceron os inventos más importantes da historia da humanidade a través de desafíos.

PROCESO DE ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2017-18

Pódese consultar no documento adxuntado o proceso de admisión do alumnado para o curso 2017-18, así como a lexislación que o regula: