XUSTIFICACIÓN DAS FALTAS DE ASISTENCIA DO ALUMNADO

Ante a mellora da situación sanitaria faise necesario ir recuperando a rutina anterior ao Covid-19.
A partir do mércores día 13 de outubro os titores xestionarán as faltas non Covid-19 dos seus titorandos seguindo os seguintes criterios:

ADÍASE UNHA SEMANA A REUNIÓN COAS NAIS, PAIS OU TITORES LEGAIS DO ALUMNADO

Novas datas para as reunións cos pais, nais ou titores legais do alumnado do IES Terra de Xallas.

REPRESENTANTES LEGAIS DO ALUMNADO DE ... HORARIO
1º ESO 05/10 - 19:00
2º ESO 06/10 - 19:00
3º ESO 07/10 - 19:00

ENTRADAS/SAÍDAS ESCALONADAS

Ver arquivo adxunto

LOCALIZACIÓN DAS AULAS

Ver arquivo adxunto.

INFORMACIÓN INICIAL DO CURSO 2021/2022

Mañá 15 de setembro arranca o novo curso escolar na educación secundaria obrigatoria, bacharelato e ciclos formativos. Para informar sobre este inicio do curso preséntanse:

- Instrucións de acceso ao centro o primeiro día lectivo do curso 2021/2022 (ver arquivo adxunto).
- Instrucións sobre a recollida dos vales de libros e material (ver arquivo adxunto).

NOVAS DE ÚLTIMA HORA SOBRE O TRANSPORTE ESCOLAR DURANTE O CURSO 2021/2022

Segundo a INSTRUCIÓN CONXUNTA 1/2021, DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA DA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E UNIVERSIDADE E DA DIRECCIÓN XERAL DE MOBILIDADE DA CONSELLERÍA DE INFRAESTRUTURAS E  MOBILIDADE, DO 25 DE XUÑO, SOBRE A XESTIÓN DO SERVIZO DE TRANSPORTE DE ESCOLARES NO CURSO ESCOLAR 2021-2022 :