CALENDARIO SETEMBRO

Achégase como ducumento adxunto o calendario de setembro: data e horario de exames, horarios de matrícula e horario de comezo de curso.

Un saúdo.

A Dirección.

O Bico de Klimt

Gañadoras do Concurso Ciencia en Feminino

O día 21 de abril entregáronse na Biblioteca do centro os premios do concurso Ciencia en Feminino

Na foto aparecen as rapazas gañadoras acompañadas pola profesora Mercedes Monteagudo.

Gañadoras do III Concurso Literario Día do Libro

O pasado martes 21 de abril, tivo lugar na biblioteca do centro a entrega de premios do III Concurso Literario Día do Libro

Conferencia de Xesús Alonso Montero

O pasado martes 17 de marzo, o presidente da Real Academia Galega, don Xesús Alonso Montero, visitou o noso centro para dar unha conferencia.

Visita do Presidente da Real Academia Galega

200px-Real_Academia_Galega.jpgO martes 16 de marzo, visitará o noso centro don Xesús Alonso Montero.

Visita á Real Academia Galega

O pasado 19 de Xaneiro, o alumnado de 4º da ESO visitou a Real Academia Galega e a Casa museo de Emilia Pardo Bazán.

Magosto 2014

O pasado 13 de novembro alumnado e profesorado celebrou o Magosto.