4º Curso

BENVIDA NO INSTITUTO!!!

Seekirchen, 5/02/2024

Despois dunha viaxe agotadora rematada cunha sesión de Bolwing en Sazlburgo e dunha xornada de domingo en famila, o alumnado participante no intercambio foi recibido no BG Seekirchen, o noso centro asociado para disfrutar dun día de actividades.

Recibíronos cun Almorzo típico austríaco ao que lle seguiu un obradoiro de música en inglés.

O alumnado austríaco fixo unha presentación en inglés e español dos lugares que íamos a visitar durante a nosa estancia e, despois de repoñer forzas trasladámonos ata Salzburgo para disfrutar unha tarde de patinaxe sobre xeo.