Presentándonos

PRESENTACIÓN LUDIFICADA DA BIBLIOTECA AO ALUMNADO NOVO

Tiñamos preparados, para o alumnado de 1º de ESO, uns xogos para que coñeceran a biblioteca, o seu espazo, o seu funcionamento, as actividades que desenvolven, etc.
Pero un ataque zombie o cambiou todo...
 AGORA ISTO XA NON É UN XOGO:
 É SUPERVIVENCIA.
Cómpre ter coidado de que non se confundan e que traballen en equipo para conseguir as claves e así poder abrir a caixa que contén a salvación de todos elxs e de todos nós!

O MUNDO ESTÁ NAS SÚAS MANS!!!!!!

(Dentro de pouco teredes máis noticias)

MÁIS INFORMACIÓN, NA IMAXE.

Presentación TUITAKU Club de Manga e Anime.

O noso logo

1º premio do concurso para o logotipo da biblioteca
Autor:   Don Jorge Enríquez Méndez, alumno de 1º bacharelato B (curso 2006-07)

Presentándonos

Benvid@s ao noso espazo. Somos a biblioteca dun centro que, con interrupcións,  ten máis de cento cincuenta anos de historia. Nos últimos cursos emprendemos un proceso de posta en valor para converternos nun dos piares fundamentais do instituto. Incrementamos os fondos, aumentamos en progresión xeométrica o número de préstamos e consultas, ampliamos o horario de apertura, constituímos nove grupos de traballo distintos encamiñados a dinamizar e modernizar a biblioteca e as prácticas lectoras, formamos dous club de lectura, somos motores do proxecto lector de centro... No ano 2008-2009 quedamos integrados no PLAMBE o que permite beneficiarnos de maiores recursos e das experiencias que tantas bibliotecas escolares de vangarda ofrecen de xeito altruísta. Cómpre continuar por este camiño e para iso necesitamos de tod@s e contamos con tod@s. A vida da biblioteca dependerá dos folgos que tod@s queiramos darlle. Adiante compañeir@s e grazas a tod@s!.

Xuntos podemos.

QR Code