día_das_letras

Músicas de Xela

As catro décadas da xeografía vital de Xela Arias

De Sarria a Vigo pasando por Lugo, Santa Comba, Santiago, Pontevedra, Chapela, Moaña, A Guarda ou Cangas: velaquí algunhas das etapas do periplo xeográfico de Xela e a estes lugares cómpre engadir moitos outros percorridos a través das súas múltiples traducións e recitais porque para ela a poesía non era só palabra escrita, tamén era palabra viva, palabra proclamada, palabra comprometida para mellorar o mundo.

A existencia de Xela foi demasiado breve (aquelas ás que os deuses aman, morren novas) mais os seus camiños foron longos, cheos de aventuras, cheos de experiencias.

Se como dixo outro poeta as nosas vidas son ríos que desaugan no mar, Xela xa é mar pero -Marica Campo dixit- O mar era a palabra e Xela igual que a deusa / xurdíu dunha vieira e pousou o sorriso onde ancorou o tempo.

XII Tui Le

Kahoot Xela Arias

Preme na imaxe para acceder ao xogo

DÍA DAS LETRAS GALEGAS: Traballo do alumnado de 1ºESO

Queredes coñecer algunhas lendas galegas?

Aquí tendes algunhas contadas (ou inventadas) polo noso alumnado de 1º da ESO. Que xentiña tan marabillosa!

Esperemos que gocedes con estas achegas desde o confinamento.

Parabéns neste día tan especial para nós!!!

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

Antonio de Insuela

Antonio Fraguas

Mª Victoria Moreno segundo os escolares tudenses

Así viron a Mª Victoria Moreno os cachorros (que diría ela) tudenses:

María Victoria Moreno segundo os cachorros tudenses

Así viron á autora do Día das Letras 2018 os escolares (cachorros segundo ela) tudenses:

Marcapáxinas para o Día das Letras

Un traballo da nosa alumna Gabriela di Marco Fernández.

marcapáxinas a

marcapáxinas b