LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2024-2025

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA - ESO

O noso centro mantense no Programa Edixgal, polo que o alumnado seguirá contando cun ordenador portátil dotado con libros dixitais na maioría das materias; e en base ao que marca a normativa vixente non terá acceso ás axudas de Fondo Libros. O listado de libros e material para ESO aparece no arquivo adxunto. Os libros que non aparecen terán que falar có profesorado en setembro ou segundo as instrucións que figuran no listado.

BACHARELATO

O listado de libros e material para o vindeiro curso escolar atópase no arquivo adxunto. Os libros que non aparecen terán que falar có profesorado en setembro ou segundo as instrucións que figuran no listado.

Escola de Familias (18 Marzo 2024)

Estimadas familias,

Escola de Familias do IES Ramón Cabanillas continúa o vindeiro luns día 18 de marzo ás 20.00 horas na biblioteca do instituto. Recordamos que non é un grupo pechado, podendo unirse quen o desexe cando queira ou poida.

Desta volta imos abordar un tema que preocupa moito, tanto ás familias como ao profesorado e alumnado, xa que cada vez estamos vivindo máis casos problemáticos: a saúde mental. Para axudarnos, contaremos co psicólogo Manu Santos. Reflexionaremos xuntas/os sobre as nosas preocupacións, e sobre as pequenas cousas prácticas que podemos levar a cabo para xestionalo no noso día a día.

Gustaríanos contar con vós. En caso de ter dificultades de asistencia por conciliación ou por horario poñédevos en contacto co centro e trataremos de buscar alternativas nesta ou en vindeiras ocasións. A vosa presenza é importante.

Nais, pais, avoas, avós, irmás… toda a familia conta na educación das crianzas, animádevos a vir. Importante: haberá merenda, en caso de contar con intolerancias alimenticias por favor comunicádeo ó centro.

ONDE? Na biblioteca do IES Ramón Cabanillas

CANDO? O luns 18 de marzo de 2024 ás 20.00

Escola de Familias (19 Febreiro 2024)

Estimadas familias,

Escola de Familias do IES Ramón Cabanillas continúa o vindeiro luns día 19 de febreiro ás 20.00 horas na biblioteca do instituto. Recordamos que non é un grupo pechado, podendo unirse quen o desexe cando queira ou poida.

Desta volta imos abordar un tema que preocupa moito, en especial ás familias: a orientación académica e profesional. Para axudarnos, contaremos coa nosa orientadora Nerea López.Reflexionaremos xuntas/os sobre as posibilidades, intereses e preocupacións, e sobre que podemos facer e como o podemos enfocar no noso día a día.

ONDE? Na biblioteca do IES Ramón Cabanillas

CANDO? O luns 19 de febreiro de 2024 ás 20.00 (ou ás 19h30)

Inicio de curso 2023-2024

REUNIÓN DE INICIO DE CURSO PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO QUE EMPEZA EN 1º ESO

LUNS DÍA 4 ÁS 13:30h

Salón de Actos

COMEZO DA ACTIVIDADE LECTIVA

LUNS 11 DE SETEMBRO DE 2023

A presentación terá lugar no salón de actos do IES Ramón Cabanillas nas horas indicas na táboa. As clases desenvolveranse en horario normal ata as 14:30 e esa tarde do luns de 16:30 ata 18:15.

HORA PRESENTACIÓN

3ºESO

1º BACHARELATO

2ºBACHARELATO