Versión para impresora

PUBLICACIÓN DE LISTAXE DEFINITIVA DE AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2024/2025 (CHEQUES DE MATERIAL)

PUBLICACIÓN DO LISTAXE DEFINITIVO

As listaxes definitivas de adxudicación dos chegues de material publicaranse no taboleiro interno do centro a partir do día 16 de xullo. Poden recollerse as vales (cheques) de material a partir do día 17 de xullo de 2024 na administración do centro.

A entrega dos cheques realizarse dende o día 17 de xullo ata 31 de xullo, e do 1 de setembro ata o 12 de decembro de 2024.

O uso dos cheques (vales) nas librarías e establecementos adheridos será ata o día 10 de abril de 2025.

LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2024-2025

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA - ESO

O noso centro mantense no Programa Edixgal, polo que o alumnado seguirá contando cun ordenador portátil dotado con libros dixitais na maioría das materias; e en base ao que marca a normativa vixente non terá acceso ás axudas de Fondo Libros. O listado de libros e material para ESO aparece no arquivo adxunto. Os libros que non aparecen terán que falar có profesorado en setembro ou segundo as instrucións que figuran no listado.

BACHARELATO

O listado de libros e material para o vindeiro curso escolar atópase no arquivo adxunto. Os libros que non aparecen terán que falar có profesorado en setembro ou segundo as instrucións que figuran no listado.

Bolsas NEAE 2024-2025

Bo día, familias.

Desde o 30 de abril ata o 13 de setembro pódese solicitar as BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO DO MEC para o vindeiro curso 2024 – 2025.

A súa tramitación realizarase exclusivamente por medios electrónicos a través da Sede Electrónica e entregarase o impreso resultante na secretaría do centro.

Nas seguintes ligazóns tendes máis información:

SOLICITUDE

Escola de Familias (18 Marzo 2024)

Estimadas familias,

Escola de Familias do IES Ramón Cabanillas continúa o vindeiro luns día 18 de marzo ás 20.00 horas na biblioteca do instituto. Recordamos que non é un grupo pechado, podendo unirse quen o desexe cando queira ou poida.

Desta volta imos abordar un tema que preocupa moito, tanto ás familias como ao profesorado e alumnado, xa que cada vez estamos vivindo máis casos problemáticos: a saúde mental. Para axudarnos, contaremos co psicólogo Manu Santos. Reflexionaremos xuntas/os sobre as nosas preocupacións, e sobre as pequenas cousas prácticas que podemos levar a cabo para xestionalo no noso día a día.

Gustaríanos contar con vós. En caso de ter dificultades de asistencia por conciliación ou por horario poñédevos en contacto co centro e trataremos de buscar alternativas nesta ou en vindeiras ocasións. A vosa presenza é importante.

Nais, pais, avoas, avós, irmás… toda a familia conta na educación das crianzas, animádevos a vir. Importante: haberá merenda, en caso de contar con intolerancias alimenticias por favor comunicádeo ó centro.

ONDE? Na biblioteca do IES Ramón Cabanillas

CANDO? O luns 18 de marzo de 2024 ás 20.00