Versión para impresora

Escola de Familias 2023/2024

Estimadas familias,

Despois da boa acollida que leva tendo a Escola de Familias do IES Ramón Cabanillas durante estes cursos pasados, gustaríanos volver encontrarnos para falar da educación das vosas fillas e fillos, obxectivo que compartimos. Para iso propoñemos unha primeira xuntanza o vindeiro luns día 9 de outubro ás 20.00 horas na biblioteca do instituto.

Nesta xuntanza, a través da dinámica de mesas "World-Café", debateremos sobre o que necesitamos nesta complexa tarefa de educar na adolescencia.

Gustaríanos contar con vós. En caso de ter dificultades de asistencia por conciliación ou por horario poñédevos en contacto co centro e trataremos de buscar alternativas nesta ou en vindeiras ocasións. A vosa presenza é importante.

Nais, pais, avoas, avós, irmás… toda a familia conta na educación das crianzas, animádevos a vir.

Importante: haberá merenda, en caso de contar con intolerancias alimenticias por favor comunicádeo ó centro.

CANDO? O luns 9 de outubro de 2023 ás 20.00

Escola de familias

Estimadas familias,

Escola de Familias do IES Ramón Cabanillas continúa o vindeiro luns día 12 de decembro ás 20.00 horas na biblioteca do instituto, aínda que desta volta, as formadoras estarán con nós xa dende as 19h30, para quen se queira unir antes. Recordamos que non é un grupo pechado, podendo unirse quen o desexe cando queira ou poida.

Desta volta imos abordar un tema que nos preocupa moito: a educación afectivo-sexual. Para axudarnos, contaremos coa presenza das educadoras Chis Olbeira e Amada Traba. Abordar o reto de educar o afectivo-sexual na adolescencia nunha época onde as pantallas nos dan acceso directo a todo tipo de contidos, onde o lugar do afectivo pasa a un plano máis secundario, é complexo. Por iso reflexionaremos xuntas/os sobre que podemos facer e como o podemos enfocar no noso día a día,

ONDE? Na biblioteca do IES Ramón Cabanillas

CANDO? O luns 12 de decembro de 2022 ás 20.00 (ou ás 19h30)

Escola de familias

Estimadas familias,

Tras a boa acollida da Escola de Familias do IES Ramón Cabanillas, dámoslle continuidade o vindeiro luns día 14 de novembro ás 20.00 horas na biblioteca do instituto.

Falaremos de comunicación, emocións e afectividade no acompañamento da adolescencia.

Gustaríanos contar con vós. En caso de ter dificultades de asistencia por conciliación ou por horario poñédevos en contacto con Silvia (a orientadora do centro) e trataremos de buscar alternativas nesta ou en vindeiras ocasións. A vosa presenza é importante.

Importante: haberá merenda, en caso de contar con intolerancias alimenticias por favor comunicádeo á orientadora.

CANDO? O luns 14 de novembro de 2022 ás 20.00