LIBROS PARA O CURSO 2023/2024

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA-ESO

O noso centro mantense no Programa Edixgal, polo que o alumnado seguirá contando cun ordenador portátil dotado con libros dixitais na maioría das materias; e en base ao que marca a normativa vixente non terá acceso ás axudas de Fondo Libros.

O listado de libros para ESO aparece no arquivo adxunto. Os libros que non aparecen terán que falar có profesorado en setembro ou segundo as instrucións que figuran no listado.

BACHARELATO

O listado de libros para o vindeiro curso escolar atópase no arquivo adxunto. Os libros que non aparecen terán que falar có profesorado en setembro ou segundo as instrucións que figuran no listado.

LIBROS PARA O CURSO 2022/2023

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA-ESO

No curso que empeza en setembro iníciase a implantación da nova lei educativa, a LOMLOE, razón pola que en algunhas materias que non están en Edixgal o alumnado terá que mercar libro, ao non estar adaptados á nova lei os libros cos que contamos no fondo de préstamo que temos no centro.

O listado de libros para ESO aparece no arquivo adxunto. Os libros que non aparecen terán que falar có profesorado en setembro dado que debido a que están pendentes de que as editoriais saquen os novos libros.

BACHARELATO

O listado de libros para o vindeiro curso escolar 2022-2023 atópase no arquivo adxunto.

LIBROS PARA O CURSO 2022/2023

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA-ESO

O listado de libros publicarase na páxina web do centro antes do 8 de xullo.

BACHARELATO

O listado de libros para o vindeiro curso escolar publicarase na páxina web do centro antes do 8 de xullo.

A Dirección

Entrega de notas e recollida de libros

HORARIO DE ENTREGA DE NOTAS E RECOLLIDA DE LIBROS (luns 27 de xuño)

BACHARELATO

A entrega de notas será na aula de cada grupo ás 10h da mañá.

ESO

A entrega de notas e a devolución dos libros do centro, será na Biblioteca no seguinte horario:

9:30 - 10:15 ……………………… 1º ESO

10:15 - 11:30. ……………………. 2º ESO

11:30 - 12:15 ……….……………. 3º ESO

12:15 - 13:00 …………………….. 4º ESO

Libros de texto para o curso 20-21

Xa están publicadas as listaxes de libros de texto para os cursos 3º e 4º de ESO, e 1º e 2º de Bacharelato.

Descargádeas nas ligazóns que figuran aquí embaixo:

Libros de texto 20-21 para 3º e 4º ESO

Libros de texto 20-21 para 1º e 2º Bacharelato

Libros de texto para o curso 2019-20

Consultade nos anexos as listaxes de libros para este curso que comeza.

Convocatoria para Fondolibros 2019-2020

Publicada a orde da convocatoria de Fondolibros para o curso 19/20. Podedes atopala visitando o portal da Consellería.

O prazo de solicitudes finaliza o 21 de xuño.

Novos libros para o ciclo

Manuel Olivares Quirós, cedeu amablemente estas dúas xoias antigas.

Libros_dolores

Trátase de dous libros de interesante lectura. Ainda que tecnicamente superados, podennos aprender moito, especialmente o das enfermedades do viño.

Agradécese a Dolores Pais, profesora de relixión do centro, a posterior cesión ó colexio.