LIBROS PARA O CURSO 2022/2023

EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA-ESO

O noso centro mantense no Programa Edixgal, polo que o alumnado seguirá contando cun ordenador portátil dotado con libros dixitais na maioría das materias; e en base ao que marca a normativa vixente non terá acceso ás axudas de Fondo Libros.

No curso que empeza en setembro iníciase a implantación da nova lei educativa, a LOMLOE, razón pola que en algunhas materias que non están en Edixgal o alumnado terá que mercar libro, ao non estar adaptados á nova lei os libros cos que contamos no fondo de préstamo que temos no centro.

O listado de libros para ESO aparece no arquivo adxunto. Os libros que non aparecen terán que falar có profesorado en setembro dado que debido a que están pendentes de que as editoriais saquen os novos libros.

BACHARELATO

O listado de libros para o vindeiro curso escolar 2022-2023 atópase no arquivo adxunto.

Listado libros Curso 2022-23 ESO.pdf336.3 KB
Listado libros Curso 2022-23 BACHARELATO.pdf464.95 KB