Escola de Familias (18 Marzo 2024)

Estimadas familias,

Escola de Familias do IES Ramón Cabanillas continúa o vindeiro luns día 18 de marzo ás 20.00 horas na biblioteca do instituto. Recordamos que non é un grupo pechado, podendo unirse quen o desexe cando queira ou poida.

Desta volta imos abordar un tema que preocupa moito, tanto ás familias como ao profesorado e alumnado, xa que cada vez estamos vivindo máis casos problemáticos: a saúde mental. Para axudarnos, contaremos co psicólogo Manu Santos. Reflexionaremos xuntas/os sobre as nosas preocupacións, e sobre as pequenas cousas prácticas que podemos levar a cabo para xestionalo no noso día a día.

Gustaríanos contar con vós. En caso de ter dificultades de asistencia por conciliación ou por horario poñédevos en contacto co centro e trataremos de buscar alternativas nesta ou en vindeiras ocasións. A vosa presenza é importante.

Nais, pais, avoas, avós, irmás… toda a familia conta na educación das crianzas, animádevos a vir. Importante: haberá merenda, en caso de contar con intolerancias alimenticias por favor comunicádeo ó centro.

ONDE? Na biblioteca do IES Ramón Cabanillas

CANDO? O luns 18 de marzo de 2024 ás 20.00