CONCURSO DE VIDEOPOEMAS

O día 24 de febreiro é o día dedicado a Rosalía de Castro, por iso o EDLG, o Departamento de Lingua Galega e a Biblioteca convocan un concurso de vídeo e recitado de poemas co que conmemorar esta data.

BASES

- Os alumnos participantes deberán gravarse recitando ou interpretando artisticamente un poema da autora homenaxeada, Rosalía de Castro. [No documento adxunto que aparece ao final podes ver unha recompilación de poemas. Preme no título deste artigo para poder acceder a el]

- Os videopoemas presentaranse en formato MP4 e non poderán superar os 3 minutos, incluídos créditos se os houber.

- As obras deberán ser orixinais e inéditas. En caso de usar música, textos ou imaxes alleas, deberán ser materiais libres de dereitos de autor.

ENTREGA DOS VÍDEOS

- A entrega realizarase por e-mail á seguinte dirección:

ies.ramon.caamano@edu.xunta.es

(AVISO: No caso dos alumnos menores de 14 anos, serán os pais ou titores legais os que envíen o e-mail).

- No asunto do correo deberá figurar a referencia “Concurso Videopoemas Rosalía” e no corpo, os datos do concursante (nome, apelidos e grupo).

PRAZO DE PRESENTACIÓN

- Ata o venres 15 de febreiro de 2019.

- O nome dos gañadores farase público o venres 22 de febreiro de 2019.

PRIMEIRO PREMIO: Obsequio por valor de 10 euros.

SEGUNDO PREMIO: Obsequio por valor de 7 euros.

TERCEIRO PREMIO: Vale-desconto para a cafetería de 5 euros.

Poemas de Rosalía.pdf55.93 KB