FORMALIZACIÓN MATRICULA CICLOS E BACHARELATO CURSO 2022_23

MATRÍCULA CICLOS

CICLOS MEDIOS e CICLO SUPERIOR

A solicitude de admisión para primeiros cursos debe facerse vía web, clica neste enlace á paxina oficial onde atoparás toda a información.

Impreso matrícula segundos cursos

CICLOS BÁSICOS

Resolución do 26 de maio do 2022. Será o Centro de orixe o encargado de recoller e cargar os datos

Enlace á pax oficial da Xunta onde atoparás toda a información

LEMBRAR AO ALUMNADO E ÁS FAMILIAS QUE:

• O ALUMNADO REPETIDOR TAMÉN DEBE FORMALIZAR A SÚA SOLICITUDE DE MATRÍCULA NO CENTRO NO CASO DE QUE QUEIRA REPETIR O CURSO.

------

MATRÍCULA  1º BACHARELATO LOMLOE

DATAS: do 27 de xuño ao 6 de xullo entre 10:00h e 13:00h, na secretaría do IES.

Achegamos impreso de matrícula para cumprimentar cos datos requiridos, no ficheiro adxunto.

Pódense tamén recoller os impresos na Conserxería e presentalos na Secretaría do IE

Achegamos tamén táboa de ponderacións abau das materias dos cursos pasados (Lomce).

IMPRESOS

Impreso matrícula 1º Bacharelato LOMLOE IESPedroFloriani.pdf494.36 KB